کابینت تمام چوب1402/4/4 7:55:24

کابینت تمام چوب

خانهکابینت آشپزخانهکابینت کلاسیککابینت تمام چوب

کابینت تمام چوب

خانهکابینت آشپزخانهکابینت کلاسیککابینت تمام چوب

کابینت تمام چوب چیست؟

کابینت تمام چوب، در دسته کابینت های کلاسیک قرار دارد. این مدل کابینت با ظرافت در طراحی و منبت کاری، نمای سلطنتی به آشپزخانه شما می دهد. این نوع کابینت به دلیل طراحی های شلوغی که دارد، برای آشپزخانه های بزرگ بسیار مناسب است. کابینت تمام چوب دارای تاج، سرستون و ستون و زیر چراغ می باشد.

در این کابینت ها از یک لایه مغذی MDF استفاده می شود. اما بقیه اجزای آن شامل درب و سایر اجزای تزئینی از چوب خالص ساخته می شوند.

کابینت مدرن چیست؟

لیست قیمت کابینت

در قیمت کابینت تمام چوب، عواملی مثل، نوع چوب به کار رفته در روکش آن تاثیر دارد. علاوه بر متراژ و عمق و ارتفاع کابینت نیز در آن ها دخیل هستند. برای محاسبه قیمت و دیدن لیست قیمت، به صفحه زیر مراجعه کنید.

مزایا و معایب کابینت تمام چوب

قبل از خرید کابینت برای آشپزخانه خود، باید از مزایا و معایب آن ها آگاه باشید، تا خرید مطمئن تری را تجربه کنید. در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مزایا کابینت تمام چوب

  • کابینت های تمام چوب حس آرامش و طراوت را به همراه دارد. بسیاری از خریداران نیر به این سمت جذب می شوند.
  • کابینت های چوبی عمر بالایی دارند.
  • عایق بودن صدا از مزیای دیگر آن است. صدا را به ست خود جذب می کنند و باعث انعکاس کمتر در فضا می شود.
  • در برابر گرمای حاصل از پخت و پز مقاومت خوبی دارد.

معایب کابینت تمام چوب

  • قیمت کابینت چوبی بسیار بالایی دارند. اما در حین تصمیم گیری برای انتخاب کابینت های چوبی، کیفیت آن را نیز در نظر داشه باشید.
  • در برابر رطوبت و نفوذ آب بسیار ضعیف عمل می کنند. اگر شکستگی و یا خراشی در سطح آن به وجود آید، با نفوذ آب ورم می کند.
بررسی مزایا و معایب کابینت مدرن

در سبک کلاسیک روکش های دیگری نیز سفارش گرفته می شود. مانند روکش pvc که به ممبران معروف است. روکش چوب نیز از دیگر سبک های کابینت کلاسیک محسوب می شود. در صفحه قیمت کابینت کلاسیک، تمامی عواملی که بر نحوه محاسبه قیمت تاثیر گذار است، توضیح داده شده است.

یکی از سوالاتی که در ذهن شما پیش می آید این است که بهترین چوب برای ساخت کابینت های چوبی چیست؟ باید در نظر داشته باشید که چوب رطوبت را در خود جای ندهد در این صورت کابینت باد می کند و زود خراب می شود. به دلیل اینکه کابینت های تمام چوب گران ترین نوع کابینت ها هستند، خراب شدن آن ها شما را متحمل هزینه زیادی می کند. بنابراین در انتخاب چوب برای این سبک کابینت، لازم است تا دقت کافی را داشته باشید.

تماس با گروه مهندسی ماچوب

سوالات متداول در مورد کابینت تمام چوب

آیا بدنه کابینت تمام چوب نیز از چوب طبیعی ساخته می شود؟1401/8/30 12:27:48

در کابینت های تمام چوب بدنه از ام دی اف ساخته می شود. اگر بدنه کار نیز چوب طبیعی باشد، احتمال خراب شدن و باد کردن کابینت وجود دارد. ماچوب بزرگترین تولید کننده کابینت، می توانید مشاوره رایگان برای خرید کابینت به شما ارائه دهد.

قیمت کابینت تمام چوب چند است؟1401/8/30 12:17:38

کابینت تمام چوب از بقیه کابینت های سبک کلاسیک گران تر است. زیرا که این کابینت از چوب طبیعی ساخته شده است و از کابینت های ممبران و روکش چوب طبیعی گران تر است. برای قیمت به روز کابینت تمام چوب با ما تماس بگیرید.

ثبت ديدگاه

برگشت به بالا