بازسازی ساختمان

با شرکت مهندسی معماری ماچوب

مشاوره و بازدید رایگان

جهت مشاوره و بازدید رایگان فرم رو به رو را پر نمایید.

بازسازی ساختمان

با شرکت مهندسی معماری ماچوب

مشاوره و بازدید رایگان

جهت مشاوره و بازدید رایگان فرم رو به رو را پر نمایید.

جهت مشاوره رایگان و گرفتن قیمت روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان – هزینه بازسازی ساختمان در برابر ساخت و ساز

همانطور که می دانید هزینه ساخت و ساز ساختمان و آپارتمان به مراتب بیشتر از هزینه ای است که بخواهید برای نوسازی ساختمان و یا حتی بازسازی ساختمان هزینه کنید، بنابراین طبیعتا بازسازی ساختمان به مراتب به صرفه تر و اقتصادی تر است. با توجه به موارد ذکر شده اهمیت بازسازی و نوسازی به مراتب چندین برابر می شود و علاوه برا آن نیاز به ان در کشور روز به روز رو به افزایش است. مورد حائز اهمیت در بازسازی ساختمان اهمیت دو چندان دادن به کار تخصصی و حرفه‌ای است.

برای بازسازی ساختمان، منزل، اداری و یا غیره اولین مورد مهم این است که، ساختمان باید قبل از انجام هرگونه  فعالیت ساختمانی توسط متخصصین و مهندسی باز بینی شود. مهندسین معماری سازه را بررسی و مطالعه می نمایند و مانع از خسارت دیدن و یا آسیب به اسکلت ساختمانی در حین انجام بازسازی منزل می شوند.

بازسازی ساختمان مجموعه فعالیت ها و فرآیند هایی است که برای نوسازی ظاهر داخلی و بیرونی آپارتمان یا ساختمان انجام می گیرد. ساختمان ها طبیعتا با گذشت زمان کهنه و فرسوده می شوند و علاوه بر ان طراحی آن ها چه داخلی و چه خارجی اصطلاحا از مد می افتد و نیاز به بازسازی دارند. بنابراین بازسازی ساختمان یکی از بهترین و ارزان ترین راههایی است تا خانه پدری که مملو از خاطره است را نفروشیم و بتوانیم آن را با تمام خاطراتش به روز و مجلل و یکنواخت کنیم.

با ماچوب همراه باشید تا با مراحل بازسازی ساختمان و به ویژه قسمت بازسازی آشپزخانه  و قیمت و نصب کابینت آشپزخانه و جنس و رنگ کابینت بیشتر آشنا شوید.

هر چند بازسازی ساختمان برای منزل، اداره، آشپزخانه و غیره متفاوت است، ولی ما در اینجا به موارد کلی اشاره می کنیم.

برخی از پروژه های اجرایی بازسازی

برخی از پروژه های بازسازی اجرا شده توسط شرکت معماری ماچوب، در اینجا برای شما عزیزان نمایش داده شده است.

نمونه پروژه های کابینت ممبران ماچوب (آقای توکلی)

بازسازی منزل | آقای جوادی

بازسازی منزل کابینت آشپزخانه ، کمد دیواری

تاریخ : اردیبهشت ماه سال 98

مکان : تهران – پاسداران

نمونه پروژه های کابینت ممبران ماچوب (آقای توکلی)

بازسازی | آقای قصر ساز

بازسازی کابینت آشپزخانه ، کمد دیواری

تاریخ : اردیبهشت ماه سال 98

مکان : تهران – ازگل

نمونه پروژه های کابینت ممبران ماچوب (آقای کیایی)

بازسازی اداری | مهندس نامجو

بازسازی اداری کابینت آشپزخانه ، کمد دیواری

تاریخ : مرداد ماه سال 97

مکان : تهران – میرداماد

نمونه پروژه های کابینت ممبران ماچوب (آقای حسنی)

بازسازی | آقای احمدی

بازسازی کابینت آشپزخانه ، کمد دیواری

تاریخ : بهمن ماه سال 96

مکان : تهران – صاحبقرانیه

بازسازی ساختمان

بازسازی و نوسازی ساختمان با ماچوب

به منظور نوسازی و زیباسازی ساختمان‌ها و منازل قدیمی و فرسوده، امروزه در کشور ما معمولا روش سنتی بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

آپارتمان ها و یا خانه ها و منازل می توانند طی گذشته سال ها جذابیت ظاهری خود را از دست بدهند. این از دیست دادن زیبایی می تواند به دلایل زیادی رخ بدهد. بعضی اوقات زیبایی خارجی خانه تحت تاثیر باران های اسیدی و غیره خدشه دار می شود و در رابطه با طراحی داخل منزل نیز این طراحی می تواند به راحتی طی یک یا چند سال قدیمی شود و از چشم بیفتد. از این رو بازسازی ساختمان و خانه می تواند روح جدیدی به بیرون و یا داخل خانه دهد و به اصطلاحا بازسازی ساختمان انجام گیرد.

نوسازی ساختمان الزاما زمان خاصی ندارد، چراکه برخی ساختمان ها به علت ساخته شدن بی کیفیت ممکن است خیلی زودتر از موعد مقرر طول عمر مفید خود نیاز به نوسازی ساختمان و یا بازسازی ساختمان داشته باشند. نوسازی ساختمان با بازسازی ساختمان مقداری متفاوت است. نوسازی صرفا به تغییر طراحی داخلی ساختمان و یا طراحی خارجی ساختمان اشاره دارد، این در حالیست که بازسازی می تواند در مقیاس بزرگتری انجام شود. مثلا تغییر تیرآهن های ساختمان می تواند یک نمونه از بازسازی ساختمان باشد. با توجاه به مطالب ذکر شده، فکر می کنم که اهمیت بازسازی ساختمان و یا نوسازی ساختمان کاملا مشخص و برجسته شده است.

1- مرحله تخریب ساختمان به منظور بازسازی

تخریب ساختمان یکی از حساس ترین مراحل بازسازی ساختمان است. تخریب ساختمان باید به کمک تیم فنی و مهندسی انجام گیرد. تخریب ساختمان اگر اصولی و دقیق نباشد، ممکن است منجر به خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی شود. این فرایند باید از قبل مورد بررسی قرار گیرد تا حساب شده انجام شود.

تخریب ساختمان در ۲ حالت کلی وجود دارد:

۱- تخریب ساختمان کلی

در این حالت کل ساختمان اعم از اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و غیره و حتی در برخی موارد نمای خارجی ساختمان تخریب می شود.

۲- تخریب ساختمان جزیی

در این حالت صاحت آپارتمان می خواهد فقط بخشی از ساختمان بازسازی شود و نه تمام ساختمان. در کل فرآیند تخریب فرایندی بسیار نیازمند صبر و شکیبایی و دقت است که باید توسط متخصصان و مهندسین انجام گیرد.

بازسازی | آقای جوادی
بازسازی ساختمان

2- شروع بازسازی ساختمان بر اساس نقشه‌های ۳D آماده شده

در این مرحله تخریب ساختمان و قسمت های مورد نیاز آن به پایان رسیده است و نوبت به بازسازی می رسد. شرکت ماچوب با بهره گیری از مدل ها و طرح های ۳D آماده شده توسط تیم متخصص ما جدید ترین طرح ها را برای شمابروی میز می گذارد. شما با دیدن طراحی های داخلی یا خارجی متعدد م یتوانید ار بین آن ها بهترین را برای ساختمان خود انتخاب کنید و ماچوب پس از آن وارد مرحله اجرا می شود. در این مرحله متخصصین ماچوب سعی میکنند تا نقص ها و نقاط قوت ساختمان را مشخص کنند و همچنین از نقطه نظرات مشتری بهره بگیرند تا بهترین طراحی های داخلی را اماده نمایند.

چیزی که بسیار حائز اهمیت است، استفاده از دیوارهای از پیش ساخته شده است. در بازسازی ساختمان استفاده از این دیوارها کم هزینه تر است. البته در صورت درخواست مشتری ساختن دیوار نیز انجام می گیرد. در مواردی نیز اگر اسکلت ساختمانی پوسیدگی داشته باشد، احتمال تعویض تیرآهن هست.

جهت صرفه جویی در هزینه باید استفاده از مصالح ساختمانی که این روزها بسیار گران شده است را به حداقل رساند. به یاد داشته باشید که بازسازی کم هزینه تر از ساخت و ساز است و باید در همین سطح حفظ شود. با این حال لازم به ذکر است که دیوارهای آماده از هر لحاظ قابل اطمینان هستند چراکه ان ها عایق رطوبت، صوت و حرارت هستند. برای فرآیند شروع فرآیند بازسازی نقشه ساختمان بر اساس طراحی داخلی سه بعدی آماده می شود.

3- زیباسازی ساختمان و نازک کاری

در این مرحله از بازسازی ساختمان، نازک کاری و اصطلاحا فرآیندهای روکار انجام میگیرند. گچ کاری و سفیدکاری و سقف کاذب و کناف اجرا می شوند. گچ مورد استفاده در این فرآیند ها باید مرغوب باشد. اگر از گچ درجه دوم استفاده شود بعد از زمان کوتاهی این گچ رنگ عوض می کند و یا ترک می خورد. فرسوده می شود. سقف های کاذب با پوشش های دکوراتیو بسیار زیبا و لاکچری می شوند.

نورپردازی مسئله بعدی است که بسیار حائز اهمیت است. این کار در مرحله نازک کاری انجام می شود. نورپردازی حرفه ای تاثیر بسزایی در زیبایی و چشم نوازی طراحی داخلی ساختمان دارد. ترند جدید در نورپردازی استفاده از لامپ های رنگی و هالوژن است. این لامپ ها دارای نور بسیار و در عین حال کم مصرف اند. همین امر سبب شهرت این لامپ ها شده است.

در نازک کاری باید به نورپردازی حرفه ای اهمیت زیادی داده شود و در نورپردازی باید شدیدا مراقب سیم کشی اصولی بود. سیم کشی ها باید کوتاه، مرتب، اصولی و تمیز باشد تا هم ظاهر دکوراسیون طراحی داخلی حفظ شود و هم امنیت و ایمنی کار مورد توجه قرار گیرد. نور مخفی یا همان نورپردازی در آشپزخانه ها در کابینت های دیواری نیز استففاده بسزایی دارد. این نوع نورپردازی در کابینت آشپزخانه ام دی اف MDF، کابینت انزو، کابینت روکش چوب، کابینت ممبران و غیره دکوراسیون را بسیار زیباتر هم می کند.

بازسازی منزل
بازسازی ساختمان - مدل کابینت آشپزخانه
بازسازی منزل | آقای جوادی

مقدمه ای بر طراحی داخلی و چیدمان منزل

در ادامه باید مصالح دکوراتیوی همچون کف پوش و یا دیوار پوش انتخاب شوند. متریال کف پوش ها و دیوار پوش ها بسیار متنوع است و توسط شرکت های گونا گون تولید می شوند. می توانید با توجه به سلیقه خود طرح مورد نظر خو را انتخاب کنید. از بین جنس های متفاوت رایج آن ها را انتخاب کنید، مثلا برای کف پوش خانه از کف پوش لمینت اغلب استفاده می شود.

در میان دیوار پوش ها هم معروف ترین و پر استفاده ترین آن ها دیوارپوش رنگ و کاغذ دیواری هستند. پس از اینکه دکوراسیون ساختمانی به پایان رسید، نوبیت به ظریف کاری های چیدمان منزل می رسد. این بخش نقش حائز اهمیتی در دکوراسیون منزل و نمای داخلی ساختمان دارد.

طراحی داخلی در این قسمت بیش از هر قسمت دیگری اهمیت دارد. اگر طراح داخلی حرفه ای داشته باشید، با کم ترین هزینه بازسازی بهترین نما و نوسازی خانه را شاهد خواهید بود. به یاد داشته باشید که هزینه هر چه بیشتر برای بازسازی بدون یک طراحی داخلی حرفه ای بی فایده است. در ماچوب تیم حرفه ای بازسازی ما این طراحی داخلی و چیدمان منزل را برای شما امکان پذیر می سازد.

تیم ماچوب طراح های گوناگونی در اختیار شما می گذارد تا شما بتوانید چیدمان منزل مورد علاقه خود را بیاید و به مرحله اجرا برسانید. بازسازی به همراه طراحی داخلی دلنواز و چیدمان منزل حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا با کم ترین هزینه بیشترین نتیجه را بگیرید. پس نوسازی و بازسازی ساختمان خود را به تیم ماچوب بسپارید. نگران نباشید و به تماشای ساختن خانه رویاییتان هم در سطح نوسازی و بازسازی و هم طراحی داخلی و چیدمان منزل توسط تیم ما بنشینید.

قیمت به روز بازسازی ساختمان

نوع عملیات بازسازی

بازه قیمتی (تومان)

اجرت سقف کاذب کناف تایل ۶۰*۶۰ با مصالح

۱٫۱۰۰٫۰۰۰ – ۸۵۰٫۰۰۰

اجرت سقف کاذب دکوراتیو کناف با مصالح

۱٫۸۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۳۵۰٫۰۰۰

چوب ترموود فنلاند با اجرت نصب و رنگ

۸٫۵۰۰٫۰۰۰ – ۵٫۶۰۰٫۰۰۰

اجرت گچ کاری بدون مصالح

۲۵۰٫۰۰۰ – ۲۰۰٫۰۰۰

اجرت رابیتس کاری بدون مصالح

۸۰۰٫۰۰۰ – ۶۰۰٫۰۰۰

پارکت لمینت خارجی با اجرت نصب و فوم

۳٫۵۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۲۵۰٫۰۰۰

سرامیک ایرانی با اجرت نصب و مصالح (ملاتی)

۲٫۸۰۰٫۰۰۰ – ۹۵۰٫۰۰۰

کاشی ایرانی با اجرت نصب و مصالح (ملاتی)

۲٫۸۰۰٫۰۰۰ – ۹۵۰٫۰۰۰

سنگ کاری با اجرت نصب و مصالح (ملاتی)

۳٫۶۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۷۰۰٫۰۰۰

آجر کاری با اجرت نصب و مصالح (ملاتی)

۱٫۸۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۱۰۰٫۰۰۰

تیغه چینی با مصالح و اجرت استاد کار

۹۵۰٫۰۰۰ – ۷۰۰٫۰۰۰

کاغذ دیواری خارجی قابل شستشو با اجرت نصب

۵٫۷۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۷۰۰٫۰۰۰

کابینت آشپزخانه با اجرت نصب و مصالح

۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰ – ۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰

کمد دیواری ام دی اف عمق ۶۰ با اجرت نصب و مصالح

۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰ – ۸٫۷۰۰٫۰۰۰

اجرت برق کاری بدون مصالح

۳۵۰٫۰۰۰ – ۲۵۰٫۰۰۰

اجرت لوله کشی سرد و گرم و فاضلاب بدون مصالح

۴۰۰٫۰۰۰ – ۳۰۰٫۰۰۰

هر پره رادیاتور برند ایرانی

۶۵۰٫۰۰۰ – ۴۵۰٫۰۰۰

پکیج ایرانی جنس مرغوب

۸۸٫۰۰۰٫۰۰۰ – ۶۸٫۰۰۰٫۰۰۰

شومینه برقی با اجرت نصب

۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰ – ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰

اجرت نقاشی روغنی یا پلاستیک با مصالح

۲۵۰٫۰۰۰ – ۲۰۰٫۰۰۰

پنجره UPVC با اجرت نصب

۸٫۵۰۰٫۰۰۰ – ۶٫۸۰۰٫۰۰۰

شیرآلات ایرانی جنس مرغوب با اجرت نصب

۷٫۸۰۰٫۰۰۰ – ۲٫۹۰۰٫۰۰۰

روشویی کابین دار P.V.C

۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰ – ۶٫۵۰۰٫۰۰۰

سرویس فرنگی با اجرت نصب

۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰ – ۸٫۵۰۰٫۰۰۰

اجرت ساخت درب آهنی یا چهار چوب فلزی با مصالح

۷۰۰٫۰۰۰ – ۳۸۰٫۰۰۰

درب ضد سرقت با قفل و یراق آلات و اجرت نصب

۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰ – ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰

درب داخلی HDF با اجرت نصب

۷٫۸۰۰٫۰۰۰ – ۳٫۸۰۰٫۰۰۰

دستگیره درب جنس مرغوب با قفل و اجرت نصب

۵٫۳۰۰٫۰۰۰ – ۲٫۱۰۰٫۰۰۰

تخلیه نخاله با کارگر (ماشین خاور)

۲٫۳۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۷۰۰٫۰۰۰

کرایه وانت (داخل شهر)

۶۰۰٫۰۰۰ – ۴۵۰٫۰۰۰

کارگر ساختمانی روزمزد

۱٫۳۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۱۰۰٫۰۰۰

نحوه سفارش دادن کابینت از گروه معماری ماچوب

شما می توانید در هر جای ایران عزیز، محصولات تولید شده توسط گروه معماری ماچوب، را سفارش دهید.ماچوب برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، سفارش را به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر ساخته است. ذکر این نکته ضروری است که شرکت ماچوب برای فروش کابینت، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

جهت مشاوره با تلفن های زیر تماس بگیرید یا فرم مشاوره رایگان را پر نمایید.

09122459536

09122252499

نحوه ثبت سفارش برای مشتریان تهرانی

نحوه ثبت سفارش برای مشتریان خارج از تهران

نحوه سفارش دادن کابینت از گروه معماری ماچوب

شما می توانید در هر جای ایران عزیز، محصولات تولید شده توسط گروه معماری ماچوب، را سفارش دهید.ماچوب برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، سفارش را به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر ساخته است. ذکر این نکته ضروری است که شرکت ماچوب برای فروش کابینت، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

جهت مشاوره با تلفن های زیر تماس بگیرید یا فرم مشاوره رایگان را پر نمایید.

09122459536

09122252499

نحوه ثبت سفارش برای مشتریان تهرانی

نحوه ثبت سفارش برای مشتریان خارج از تهران