بازسازی حمام و سرویس بهداشتی 

با شرکت مهندسی معماری ماچوب

مشاوره و بازدید رایگان

جهت مشاوره و بازدید رایگان فرم رو به رو را پر نمایید.

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی 

با شرکت مهندسی معماری ماچوب

مشاوره و بازدید رایگان

جهت مشاوره و بازدید رایگان فرم رو به رو را پر نمایید.

جهت مشاوره رایگان و گرفتن قیمت روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی ،از مهمترین بخشهای بازسازی منزل بازسازی حمام و سرویس بهداشتی می باشد . این فضا ها بیشتر در معرض تخریب و آسیب قرار دارند و به دلیل اینکه بیشتر با رطوبت سروکار دارند آسیب پذیر تر هستند و قبل از دیگر قسمتهای منزل نیازمند بازسازی می شوند. بازسازی این بخشها می تواند شامل عایق بندی کف ، دیوارها و سقف باشد و نیز استفاده از وانهای جدید و اتاقکهای شیشه ای باشد. انواع سرامیک ها و روشویی های کلاسیک در حمام و سرویس بهداشتی می تواند استفاده شود.

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

قیمت بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

قیمت بازسازی حمام و سرویس بهداشتی بر اساس متراژ و همچنین رنگی که انتخاب می کنید، محاسبه می شود.

قیمت بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

هر متر مربع کابینت

برای انجام مراحل بازسازی حمام و سرویس بهداشتی در اولین مرحله باید بودجه و هزینه کارفرما در نظر گرفته شود. که برای بازسازی حمام و سرویس خود کارفرما چه اندازه ای می خواهد هزینه کند که بر مبنای آن مبلغ، بازسازی قسمت های مهمی که دارای اولویت بیشتری هستند  انجام گیرد. قسمت هایی که دارای اولویت بیشتری برای یک سرویس بهداشتی و حمام می باشد و باید هزینه کرد، توجه و در صورت وجود مشکل برطرف کردن آن در لوله کشی های سرویس بهداشتی و حمام ، تعویض کاسه توالت، عایق بندی آن ها و درزگیری، نم گیری بین درها و تعویض کردن شیر آلات می باشد. اگر کارفرما درخواست بازسازی حمام و سرویس بهداشتی را داشته باشد و بودجه مورد نظر محدود باشد باید بیشتر بروی نظم و مرتب بودن فضا باشد که از آن بتوان بهترین چیدمان را نسبت به بودجه مورد نظر به وجود آورد به طور مثال با تعویض شیرآلات قدیمی به شیرآلات مدرن و شیک و همچنین طراحی کابینت ها بسته به نوع طراحی یا حتی در صورت عوض نکردن کابینت ها می توان با تغییر دسته ها که کابینت به روی آن ها نصب شده را تعویض و یا حتی آن را رنگ نمود که با همین ابتکار ساده شما می توانید تغیرات زیاد و چشمگیری در دکوراسیون حمام و سرویس به وجود آورد.

برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی اکثر مردم تصور میکنند که این مکان ها بستگی به عملکرد آنها زیاد لزومی به طراحی داخلی ندارند و تنها  در صورت خراب شدن و فرسودگی باید آنها را تعویض و یا تعمیر کرد ، این اندیشه کاملا اشتباه است بلکه داشتن سرویس بهداشتی و حمام شیک و طراحی شده طبق اصول بعد از آشپزخانه دومین مکانی می باشد که ارزش ملک را چند برابر می کند و با طراحی کردن مبتکرانه و زیبای دکوراسیون فضاهای داخلی آنها می تواند بسیار در روحیه افراد خانواده تاثیر مثبت داشته باشد که طراحی آنها  بسته به نحوه چیدمان و سبک داخلی منزل می باشد که این سبک ها می تواند طراحی مدرن ،کلاسیک ، یا حتی سنتی باشد.

برای باسازی حمام و سرویس بهداشتی به چه نکاتی باید بیشترتوجه کرد

در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی اگر کارشناسان گروه ماچوب بعد از بازدید از حمام و سرویس بهداشتی این تشخیص را دادند که باید شیرآلات و تاسیسات آن تعویض گردد بهتر است که این کار انجام شود با اینکه برای جابه جایی شیرآلات و تاسیسات و تعویض لوله ها هزینه زیادی را در بر دارد خصوصا اگر این جا به جایی از یک دیوار به دیوار دیگری باشد که اگر بودجه و هزینه تغییرات برای کارفرما امکان نداشت می توان برای بازسازی آنها اجسام بزرگ را در جای خودشان نگه می داریم و با آن چیزی که حداقل آن امکان دارد کار بازسازی ساختمان را شروع کنیم که با این کار طراح و کارشناسان ما با خلاقیت و بدون اینکه چیزی را جا به جا کنند می توانند تغییرات زیادی را به وجود بیاورند به فرض مثال برای بازسازی یک وان حمام قدیمی اگر بنا به بفرض قصد جا به جایی آن را داشته باشیم بدون در نظر گرفتن هزینه جابه جایی و تغییر لوله کشی ها و جابه جایی تمام وسایل و خرابی هایی که برایمان پیش می آورد باید از جابه جایی آن صرف نظر کرد و می توان همان وان قدیمی را با براق کردن و صیقل دادن رویه آن با نصف مبلغ جابه جایی جذابیت، سادگی و زیبایی را در فضای این حمام به وجود آورد. برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام در درجه اول باید اولویت بندی نمود، از جمله متداول ترین مراحلی که در فرایند بازسازی حمام و سرویس بهداشتی انجام می گیرد اول عایق بندی دیوار و کف ها، تعمیر لوله کشی ها و تاسیسات، نقاشی دیوار ها و تعویض کاشی ها، تعویض شیر آلات ها، بازسازی تهویه این مکان ها، جابه جایی کاسه توالت با فرنگی و طراحی قفسه ها و…. می باشد. البته باید به این نکته توجه نمود که این فضا ها را با عناصری کم هزینه باید تزئین نمود به فرض مثال می توان برای زیبا تر کردن فضای داخلی یک حمام از یک گلدان ، حوله و یک قالیچه مناسب استفاده کرد و آراستگی و زیبایی خاصی را به حمام داد.

تاسیسات، عایق بندی دیوار ها وکف در بازسازی حمام و سرویس به

هر قسمتی از ساختمان پس از گذشت زمان فرسوده و قدیمی می شود و عناصر آن کیفیت سابق خود را از دست میدهند و از نظر ساختاری، بنیادی و طراحی نیاز به بازسازی و تعمیرات اساسی دارند تا از خرابی بیشتر آن جلوگیری نمود و یک زندگی بدون خطری را برای افراد خانواده فراهم کرد که اغلب معایب موجود در  لوله کشی ها به دو صورت در یک حمام و سرویس بهداشتی به وجود می آید. این نوع معایب یا به شکل ظاهری بر روی دیوارها یا فضای داخلی قابل مشاهده می باشند و یا اینکه این عیب ها در فضای داخلی دیوار ها ، تاسیسات و لوله کشی ها پیش خواهد آمد  که عملیات عیب یابی آن در تخصص کارشناسان ساختمان قابل مشاهده می باشند که باید جهت رفع این معایب هر چه قدر هم کوچک باشند اقدام کنند. اگر تشخیص بر این باشد که سرویس بهداشتی و یا وان را تعویض کنیم این نوع کار ها در اولویت می باشند و بعد از آن مرحله لوله کشی انجام گیرد. برای نصب کاسه توالت بعد از مرحله عایق گذاری باید زمین به کمک شمشه تراز گردد که برای بهداشتی بودن و راحتی بیشتر کاسه توالت را به سمت خروجی فاضلاب شیب دهند. و برای اینکه ملات ماسه و سیمان به درزهای آن نفوذ نکند فضای خالی نقطه اتصال را با گونی نخی می پوشانند. این نکته حائز اهمیت است که کف حمام و سرویس بهداشتی نباید لغزنده باشد و باید در برابر رطوبت و آب مقاومت لازم را داشته باشند و کف هم باید بدون درز و شکاف باشد و در عین حال طوری انجام گیرد که قابل شستشو نیز باشد.

عملیات عایق کاری در زیر سرویس بهداشتی ها باید طوری انجام شود که تا داخل لوله ی فاضلاب هم کشیده شود و حتما برای جلوگیری از بوجود آمدن درز و شکاف به صورت یکنواخت این عایق کاری انجام شود. زیر سنگ توالت ها باید از مصالح ماسه نرم پر شود زیرا ماسه نرم باعث میگردد که در حین گذاشتن سنگ توالت از شکستن سنگ جلوگیری شود و به گونه ای انجام گیرد که هم تراز کاشی کف باشد.

تعویض کاشی ها و نقاشی دیوارها در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

پس از انجام مرحله عایق کاری و تعمیر لوله کشی در فرایند بازسازی حمام و سرویس بهداشتی نوبت به اجرای نصب کاشی می رسد که عمدتا قبل بند کشی و نصب کاشی دیوارها ابتدا سنگ توالت نصب می گردد. نصب کاشی در سرویس بهداشتی و حمام به صورتی انجام می گیرد که اطراف آن را سیمان کاری کرده و سپس زیر سازی کنیم و زیر سازی باید به صورتی انجام شود که داری شیب به سمت آبرو داشته باشد که درصد شیب باید به گونه ای باشد که حرکت آب که از مبدا تا مقصد حرکت آب و یا حرکت فضولات بدون اینکه ایجاد مانع کنند با سرعت نسبی انجام شود که استاندارد شیب برای فضولات حدود ۵ درصد می باشد و جهت هدایت آبهای هرز و مشابه نزدیک به ۱ الی ۳ درصد می باشد در صورتی که فضا کوچک است با کم و زیاد کردن ملات در پشت کاشی این کار انجام میگردد و اگر فضا بزرگ باشد عمل شیب بندی به وسیله شمشه و کرم سازی انجام میشود که بعد از آن کار نصب سرامیک شروع می گردد نکات اصولی که برای نصب کاشی باید دقت نمود. اندازه ارتفاع خط تراز از کف تا زمین که آن هم بستگی به تخت یا گود بودن سنگ توالت دارد که ارتفاع آن از کف حداکثر ۱۰ تا ۲۶ سانتی متر می باشد که بعد از نصب کاشی زیر آن قرار گیرد. کاشی هایی که در دیوار نصب میشوند اگر به صورت افقی باشند باعث بزرگتر جلوه دادن فضای حمام می شوند. البته در  دیوارهای حمام یا سرویس بهداشتی بسته به نوع طراحی متفاوت می باشد.

نحوه سفارش دادن کابینت از گروه معماری ماچوب

شما می توانید در هر جای ایران عزیز، محصولات تولید شده توسط گروه معماری ماچوب، را سفارش دهید.ماچوب برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، سفارش را به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر ساخته است. ذکر این نکته ضروری است که شرکت ماچوب برای فروش کابینت، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

جهت مشاوره با تلفن های زیر تماس بگیرید یا فرم مشاوره رایگان را پر نمایید.

09122459536

09122252499

نحوه ثبت سفارش برای مشتریان تهرانی

نحوه ثبت سفارش برای مشتریان خارج از تهران

نحوه سفارش دادن کابینت از گروه معماری ماچوب

شما می توانید در هر جای ایران عزیز، محصولات تولید شده توسط گروه معماری ماچوب، را سفارش دهید.ماچوب برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، سفارش را به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر ساخته است. ذکر این نکته ضروری است که شرکت ماچوب برای فروش کابینت، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

جهت مشاوره با تلفن های زیر تماس بگیرید یا فرم مشاوره رایگان را پر نمایید.

09122459536

09122252499

نحوه ثبت سفارش برای مشتریان تهرانی

نحوه ثبت سفارش برای مشتریان خارج از تهران