کابینت ممبران پر طرفدار ترین کابینت کلاسیک

کابینت ممبران پر طرفدار ترین کابینت کلاسیک ، کابینتی با تمام زیبایی های کلاسیک اما با قیمتی مقرون به صرفه

طبق آمار هایی که از کابینت های اجرا شدهدر سال ۹۷ گرفته شده است کابینت ممبران پر طرفدار ترین کابینت کلاسیک ساخته شده است. امروزه اگر به ظاهر و نماهای ساختمان های لوکس در حال ساخت در خیابان های شهر بنگرید، اکثرا با سبک کلاسیک و سنگ نماهای رومی طراحی شده اند. این مساله نشان دهنده استقبال خریداران از ساختمان های کلاسیک را نشان می دهد. در طراحی معماری، رعایت سبک یکنواخت در نمای بیرونی و در دکوراسیون داخلی امری بسیار مهم می باشد. به همین دلیل، اگر خریداران این ساختمان ها تمایل دارند کابینت آشپزخانه منزل شان نیز در خور هزینه های بالایی که می پردازند باشد. بدین ترتیب سازندگان و طراحان به دنبال ایجاد سبک یکنواخت و فاخر کلاسیک در دکوراسیون داخلی پروژه ها می باشند. مهم ترین آیتم در دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه می باشد و یازندگان با وجود بالا بودن قیمت کابینت ها، باز هم به سراغ سبک کلاسیک می روند.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران در مقایسه با سایر کابینت ها ی کلاسیک بهترین قیمت را دارد. به همین دلیل است که کابینت ممبران پر طرفدار ترین کابینت کلاسیک می باشد. در اکثر سبک های کابینتت های کلاسیک، متریال چوب طبیعی استفاده می شود چوب طبیعی به علت گران بودن، هزینه های اجرایی کابینت را بسیار بالا می برد. قیمت کابینت بالا تر از حد نظر تمام می شود.

در صورتی که در کابینت ممبران از چوب طبیعی استفاده نمی شود متریال استفاده شده در مغز درب و بدنه های کابینت ممبران MDF است. حتی روکش درب ها نیز از پلی مری ضد آب پی وی سی است. تمامی این موارد باعث کاهش قیمت و هزینه ها تولید کابینت ممبران می شود. همچنین تمام المان های تاثیر گذار در زیبایی کابینت ممبران دیده می شوند.

پاخور ها، تاج و زیر چراغ ها ی پر کار، قاب های تونیک طرح چوب، ستون و سر ستون و … مواردی هستند که در کابینت کلاسیک استفاده می شوند. تمامی این جزئیات در کابینت ممبران نیز می باشد. در دسته کلاسیک ها ، تمام موارد از جمله رعایت گره چوب با حفظ کیفیت، زیبایی ظاهری و مهم تر از همه مقرون به صرفه بودن قیمت در کابینت های ممبران وجود دارد. همگی این مزیت ها باعث شده تا کابینت ممبران پر طرفدار ترین کابینت کلاسیک و پرفروش ترین باشد.