منصف ترین تولید کننده کابینت آشپزخانه

منصف ترین تولید کننده کابینت آشپزخانه، دغدغه‌ای بزرگ برای متقاضیان کابینت آشپزخانه است.

در این آشفته بازار قیمت‌ها، بازار کابینت نیز از این مشکل در امان نمانده است. از طرفی هزینه های بالای تولید و از طرفی افزایش سنگین قیمت مواد اولیه فشار سنگینی به تولیدکنندگان وارد نموده است.

با ما همراه باشید تا در ادامه منصف ترین تولید کننده کابینت آشپزخانه را به شما معرفی نماییم.

به همین دلیل پیداکردن منصف ترین تولید کننده کابینت آشپزخانه بسیار سخت است. محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه زیاد پیچیده نیست اما آشنایی با قوانین آن نیاز به کمی حوصله دارد.

شما می توانید با کلیک کردن بر روی لینک قیمت کابینت ، جزء به جزء قوانین محاسبه را مطلع شوید. و یکی از بهترین تولید کنندگان در این صنف را بشناسید. اگر شما این قوانین را بند به بند بدانید به راحتی می توانید منصف ترین تولید کننده کابینت آشپزخانه  خود را پیدا نمایید این قوانین ضرائب مشخصی دارند.

با لحاظ کردن ضرائب درست قیمت منصفانه تری خواهید داشت. یکی از ساده ترین راه های شناخت منصف ترین تولید کننده کابینت آشپزخانه، رعایت قوانین صحیح است. نکته حائز اهمیت بعدی اطمینان از بی واسطه بودن مجری کار شما است. با این قیمت های سر به فلک کشیده بازار، اگر مجری شما تولید کننده مستقیم نباشد مطمئنا اجرا برای او توجیه اقتصادی ندارد.

در همین موارد است که بسیاری از سفارش ها به مشکل می‌خورند.

مجری های واسطه برای نزدیک کردن قیمت به رقیبان ناچار به تغییراتی ناگفته در کار مشتریان می‌شوند. این تغییرات ممکن است در محاسبه متراژ کار باشد حتماً متراژ اجزای سفارش خود را با طراحی سه بعدی چک کنید.  این اجزا می تواند شامل متراژ کابینت زمینی، کابینت دیواری، کابینت کمدی، کابینت نیمه کمدی، کابینت اپن و یراق آلات خاص و اکسسوری ها باشد. در عرف کار یراق آلات اولیه مانند و جک و لولا و پایه و … روی کار هستند و نباید به عنوان بندی جداگانه در متراژ و فاکتور کار شما لحاظ شوند. نکته بعدی که باید بدانید جنس سفارش باید حتماً یک قرارداد رسمی و مکتوب مابین طرفین تنظیم شود. در این قرارداد باید جزء به جزء متریال ها را مشخص گردد.

بسیار حائز اهمیت است که شما بفرمایید که مدل کابینت چیست ؟

مثلا کابینت ممبران روکش وکیوم کد رنگ ۲۳۰ است، یراق آلات آرام ‌بند بلوم است، از جمله متریال های مورد استفاده در کابینت های ممبران بدنه، تاج، زیر چراغ ستون، سر ستون وگل منبت های خاص آن است که کابینت ممبران را بسیار زیبا و جذاب نمایش می دهد.

کلیه این موارد حتما باید به صورت دقیق در قرارداد ذکر شود.

برای ساخت کابینت ممبران خلاقیت و ماشین آلات صنعتی دست به دست داده اند تا آنچه شما می پسندید طراحی و ساخته شود.

کابینت ممبران این قابلیت را دارد تا شما بتوانید هر گونه طرح و مدل دلخواه خود را با استفاده از دستگاه سی ان سی بر روی آن پیاده سازی نمایید. دستگاه سی ان سی از جمله دستگاه‌هایی است که در کارخانه کابینت سازی برای ایجاد مدل های متنوع و چشمگیر برای کابینت استفاده میشود.

این زیبایی بر روی درب ها ستون ها و یا حتی نما های کمدی یا نیمه کمدی پیاده سازی می شود. مثال زده شده برای کابینت ممبران بدین دلیل است که کابینت ممبران از جزییات زیادی تشکیل شده است.

حتماً این جزییات ذکر شود و همچنین بعد از طراحی و انجام سی ان سی بر روی درب ها باید روکش وکیوم گردد.

اگر روکش نشود دوام و ماندگاری آن کاهش می‌یابد و قابلیت ضد آب بودن و ماندگاری در فضا های مرطوب را نخواهد داشت. کابینت کار شما می‌تواند از هر نوع متریالی به جای روکش وکیوم استفاده کند. در اجرای روکش وکیوم نیز باید بسیار دقت شود. از چسب های مرغوب و خارجی برای این کار استفاده شود تا استحکام و ماندگاری درب ها در حالت ایده آل باقی بماند.

این نکات مواردی هستند که در قیمت کابینت ممبران تاثیر بیشتری دارند. بسیاری از واسطه های عرصه کابینت با صرف هزینه کمتر و سود بیشتر در اجرای وکیوم از چسب های ارزان قیمت استفاده می کنند و حتی دیده شده برای استحکام بیشتر از منگنه استفاده می کنند. که این امر هم در زیبایی و هم در ماندگاری درب های ممبران بسیار مهم است.

نکته بعدی که بسیار مهم است محاسبه قیمت کابینت با استفاده از با استفاده از ضرایب مشخص شده است.

شما برای انتخاب منصف ترین تولید کننده کابینت آشپزخانه باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید.

کار باید بر طبق ضوابط و قوانین اتحادیه کابینت سازان محاسبه گردد، شما حتماً باید از کاربینت کار خود بخواهید تا این ضرایب را برای شما به طور کامل شرح دهد و در قرارداد نیز ذکر نماید تا شما بتوانید به صورت دقیق مبلغ کابینت خود را محاسبه نمایید. فقط در این صورت است که هیچ گونه ابهامی برای محاسبه قیمت کابینت روخ نمی دهد و شما هر موقعی که بخواهی با یک اندازه گیری ساده می توانید متراژ کابینت زمینی یا هوایی خود را به سادگی محاسبه نمایید و به قیمت برسید.

کابینت کاران به دنبال کسب درآمد و افزایش مبلغ کابینت شما خواهند بود. پس شما باید ابتدا یک طرح سه بعدی از کار خود ببینید و منطبق بر طراحی انجام شده متراژ دقیق را محاسبه نمایید.

توصیه ماچوب این است که شما ابتدا یک بار خود ابعاد اصلی آشپزخانه را اندازه بگیرید و بر طبق آن اندازه های گرفته شده را با مدل طراحی شده مطابقت دهید تا اشکالی در طراحی به وجود نیامده باشد و همه چیز منطبق بر هم طراحی شده باشند.

می خوام شما را با شرکت ماچوب آشنا کنم

شرکت ماچوب به عنوان منصف ترین تولید کننده کابینت آشپزخانه به بهترین نحو و با بهترین طراحی شما را مواجه می کند. بدین صورت که کمترین فضای خالی و بیشترین جا برای قرار گیری وسایل آشپزخانه به کمترین هزینه برای شما در نظر می گیرد.

این شرکت سالهاست که مشتریان خود ابتدا با مشاوره رایگان و طراحی سه بعدی رایگان ابتدا آگاه می سازد و اطمینان ایشان را جلب می نماید سپس با عقد قرارداد رسمی و پایبند بودن به قوانین اتحادیه کلیه سفارشات را در زمان مشخص شده تحویل مشتری می‌دهد.

نکته بسیار مهم این است که شرکت ماچوب برای اجرای هر پروژه یک کارشناس را در نظر گرفته و اختصاص می دهد و شما با خیال راحت ۰ تا ۱۰۰ پروژه خود را از ایشان تحویل می گیرید.

بدین صورت که ابتدا کارشناس به محل شما آمده و فضاهای مشخص شده را اندازه گیری می کند و ابعاد را در اختیار شما قرار می دهد. سپس بر طبق اندازه گیری انجام شده طراحی سه بعدی اولیه را انجام داده و به اصطلاح پیش طرح را در اختیار شما قرار می دهد. و شما بر اساس پیش طرح اولیه هزینه را متوجه شده و پس از تایید مبلغ قرارداد بسته می شود. تا به اینجای کار و قبل از قرارداد کلیه هزینه ها شامل ایاب و ذهاب و طراحی اولیه همه و همه رایگان است. همچنین بسیار حائز اهمیت است که کلیه متریال های مورد استفاده در شرکت ماچوب از بهترین متریال ها و برترین برند های ایران و جهان است.  در این شرکت همواره برای رضایت مشتری ها وطبق خواسته ایشان هر گونه متریال و یا یراق آلاتی را که مشتری مد نظر داشته باشد.  حتی به نحوی که خود او تهیه کند و بخواهد مبلغ آن از قرارداد کسر گردد مابه التفاوت آن را ازمشتری کسر خواهیم کرد.  مثلا صفحه رویه کابینت به صورت رایگان از جنس HPL صفحه شرکتی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

اگر مشتری بخواهد به جای آن از سنگ استفاده کند و یا صنگ مصنوعی مشکلی در تهیه آن توسط خود مشتری و یا حتی توسط شرکت ماچوب وجود ندارد و مبلغ صفحه شرکتی از مبلغ سنگ و فاکتور برای مشتری کسر می گردد. مشتریان ماچوب با اطمینان کامل و بدون اینکه هزینه اضافی پرداخت کنند کابینت وکمد و یا دکوراسیون داخلی منزل خود را با سلیقه خود انتخاب می کند وهم یراق آلات خود را به سلیقه خود انتخاب می نماید. و هیچگاه در هیچ کدام از مراحل طراحی ، تولید و نصب سرشان کلاه نمی رود.

شرکت ماچوب خدمات پس از فروش خود را برای مشتریان در نظر گرفته است تا در این مدت هر گونه تغییر و یا ایرادی را با خیال راحت بتواند اجرا کنند. این شرکت با در نظر گرفتن تخفیفات متنوع برای مدل های مختلف کابینت تونسته است قیمت ها را شکسته و ۱۰۰ درصد رضایت مشتری را جلب نماید. شما می توانید این تخفیفات را در صفحه قیمت کابینت مشاهده نمایید.

همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا به صورت آنلاین قیمت کابینت خود را در وب سایت ماچوب محاسبه نمایید و با قیمت پیشنهادی از سوی دیگر کابیت کاران و مقایسه ضرایب در نظر گرفته ایشان باخبر شوید.