مقایسه قیمت کابینت ممبران

مقایسه قیمت کابینت ممبران، با توجه به بوجه مورد نظر شما بهترین پیشنهاد کدام است؟

مقایسه قیمت کابینت ممبران از جهت های مختلفی می تواند مورد بررسی قرار گیرد. شاید شما بوجه مشخص شده ای برای کابینت آشپزخانه منزل خود در نظر گرفته باشید. در این جا مقایسه قیمت کابینت ممبران با سایر کابینت های آشپزخانه مطرح می شود. در این مورد شما در ابتدا باید سبک کابینت خود را مشخص نمائید.

اگر صرفا نیت شما اجرای کابینت آشپزخانه می باشد و بخواهید قیمت تمام شده کار کمتر از قیمت کابینت ممبران باشد. باید به سراغ سبک های مدرن بروید. علت آن این است که کابینت ممبران به صرفه ترین قیمت در سبک کابینت کلاسیک می باشد.

در سبک کابینت کلاسیک، کابینت های همچون روکش چوب، تمام  چوب، پست مدرن (کف تراش) و انزو به مراتب قیمت های بالا ترینسبت به کابینت ممبران دارند. البته ناگفته نماند در سبک مدرن نیز، برخی کابینت های سوپر برجسته مانند برند های clay of ایتالیا و یا برند های برتر لامی گلاس مانند Alvic  و Neiman آلمان به علت هزینه های بالای واردات از ممبران گران تر شده اند.

همان طور که گفته شد برای ارزان تر شدن قیمت کابینت در مقایسه با کار ممبران باید به سراغ کابینت مدرن بروید. کابینت های گلاس و کابینت ام دی اف مات بالای بالای ۴۰% در مقایسه با قیمت کابینت ممبران ارزان تر هستند.

مقایسه قیمت

اما به نقطه ای می رسیم که در مقایسه قیمت کابینت ممبران ، صرفا قصد اجرای کابینت ممبران باشد. در بررسی جزئیات کار ممبران عوامل مختلفی باعث افزایش و یا کاهش قیمت کار می شوند. اگر فاکتور شما بالاتر از بوجه مورد نظرتان شد و شما تاکید بر اجرای کابینت ممبران را داشتید می توانید آیتم های گوناگونی را کمتر و یا حذف کنید. معمولا سر ستون ها و یا منبت کاری ها تاثیر بسزایی در مقایسه قیمت کابینت ممبران دارند.

شما می توانید با کمتر کردن تعداد آنها و یا به طور کلی حذف کردن آنها مبلغ چشمگیری در هزینه های نهایی را کسر نمایید. نوع ابزار CNC درب ها نیز عاملی تاثیر گذار در قیمت است. اگر قاب ابزار CNC انتخابی شما پر کار باشد هزینه اجرای کار را بالا می برد. آیتم بعدی کابینت های کمدی می باشند، کمدی کار می شود.

در کابینت های کمدی به علت آن که فضای بین کابینت زمینی و دیواری کابینت می شود. و همچنین قیمت دیواری هم با عمق بیشتر کمدی کار می شود. قیمت کار را بالاتر می برد. اگر در مقایسه قیمت کابینت ممبران قصد کاهش هزینه ها را دارید ، می توانید تا حد امکان آیتم های بالا را مختصر تر کنید. تا بهترین کار مقرون به صرفه را داشته باشید.