کابینت انزو ، مدل کابینت جدید

شما این مقاله را با گروه ماچوب ، بزرگترین گروه طراحی ، تولید و اجرای فضا های مسکونی ، اداری و تجاری همراه هستید بسیاری از افراد همواره با گذشت زمان به دنبال به روز شدن می باشند . که دکوراسیون داخلی نیز خالی از این حیث نیست . ما در این مطلب سعی بر این داریم تا مدل کابینت جدید ۲۰۱۸ در واقع جدیدترین کابینت ها را به شما معرفی نمائیم .

همان طور که می دانید سبک کار در هر کشوری متفاوت می باشد ، فرضا در این کشور ایتالیا بیشتر سبک کابینت مدرن همچون کابینت تمام استیل مورد پسند می باشد و یا در کشوری مانند انگلیس بیشتر سبک کابینت کلاسیک همچون کابینت تمام چوب طبیعی طرفدار بیشتری دارد. بر اساس آمار طراحی های که در وبسایت های Behance و Pinterest برای مدل جدید کابینت ۲۰۱۸ گرفته شده است اکثر افراد خارج از کشور مدل کابینت جدید ۲۰۱۸ خود را سبکی مدرن و از روکش های یکپارچه HPL طراحی نموده اند. طبق آماری که از اکثر برجسته ایرانی دریافت شده مدل کابینت جدید را به سبک کابینت کلاسیک طراحی نموده اند . نکته جالب در این طرح ها این مساله بود که اکثرا از رنگ های روشن استفاده شده بود و جلوه خاصی به فضا بخشیده بود.

برای مدل کابینت جدید کلاسیک می توان کابینت ممبران ، کابینت تمام چوب ، کابینت انزو را نام برد. مدل کابینت جدید ممبران همان MDF خام است که روی آن ابزار مورد نظر توسط دستگاه CNC اجرا شده و روی آن روکش PVC پرس وکیوم می گردد. همچنین می توان به جای روکش PVC ، روی این درب ها را رنگ پولیشی نموده کابینت انزو و نیز دقیقا مشابه کابینت ممبران همین مراحل را طی می کند با این تفاوت که ضخامت درب های این نوع کابینت بیشتر است و همیشه به رنگ سفید براق دیده می شود. گروه ماچوب یکی از بزرگترین تولید کنندگان این نوع مدل کابینت جدید ۲۰۱۸ می باشد و شما می توانید با مراجعه به قسمت فرم مشاوره رایگان و ثبت سفارش در وبسایت ماچوب به طور کامل با قیمت و مشخصات این مدل کابینت جدید آشنا شوید.

کابینت انزو ، مدل کابینت جدید

از مدل کابینت جدید ۲۰۱۸ در سبک مدرن می توان کابینت روکش چرمی را نام برد . با مراجعه به صفحه مربوطه به این سبک کابینت مشاهده می فرمائید که تنوع رنگی و طرحی فوق العاده زیبایی دارند. اجرای چرم برروی درب های کابینت ایده ای بسیار جدید و بروز می باشد گرچه در رنگ بندی کابینت های گلاس طرح هایی مشابه چرم مشاهده می شد اما در کابینت روکش چرمی دقیقا خود چرم بروی MDF اجرا شده است و جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. این سبک جزو جدیدترین کابینت آشپزخانه ها می باشد اما نکته حائز اهمیت این است که قیمت این نوع کار نیز در مقایسه با کابینت ممبران و یا انزو مقرون به صرفه تر می باشد.

اگر شما فضایی کوچک دارید باید دقت نمائید که برای کابینت آشپزخانه و یا به طور کلی برای دکوراسیون داخلی منزل خود از رنگ های روشن استفاده نمائید. مزیت رنگ روشن در دکوراسیون این است که علاوه بر بزرگ تر جلوه دادن فضا ، بازتاب نور بهتری دارد و فضا را دلبازتر می کند.

مبحث رنگ همیشه از دغدغه های کارفرمایان بوده است و سوالی است که همواره از کارشناسان ما پرسیده می شود که رنگ کابینت ۲۰۱۸ چه خواهد بود.

و پاسخ این سوال این است که بهترین رنگ برای فضای شما همخوانی رنگ با محیط می باشد. اگر قصد اجرای مدل جدید کابینت در منزل را دارید باید رنگ این مدل کابینت جدید با سایر فضا های منزل شما هماهنگ باشد. تطابق رنگ کابینت با کاشی ، کف ، پرده ها و یا حتی نزدیک ترین مبلمن به آشپزخانه باید مورد بررسی قرارگیرد.

انتخاب سبک هم به همین ترتیب است. و می بایست به سبک لوازم منزل دقت نمود. فرضا اگر شما مبلمان استیل در منزل دارید بهتر است از سبک کابینت های کلاسیک استفاده نمائید و یا اگر مبلمان استیل در منزل دارید بهتر است از سبک کابینت های کلاسیک استفاده نمائید و یا اگر مبلمان راحتی و یا L دارید بهتر است از کابینت های مدرن استفاده کنید.

همچنین به نوع ابزار ها و گچبری ها ، آرک و … نیز در داخل واحد باید دقت نمود . معمولا ابزار های گچبری دار مزبوط به سبک کلاسیک می شوند. سازه های کناف نیز جزو دسته سبک مدرن می باشند. همچنین سقف های آسمان نما را می توان در دو سبک مدرن و کلاسیک اجرا نمود.

دکوراسیون | آقای ایمانی فرد
کابینت های گلاس | آقای مشایخی
کابینت ام دی اف | آقای هوشیار

کابینت رنگ تیره و علی الخصوص کابینت مشکی رنگ در سالهای اخیر جایگاه خاصی در دکوراسیون آشپزخانه به خود گرفته است. کابینت های مشکی اغلب با استفاده از ترکیب رنگ سفید یک هماهنگی و هارمونی جالبی را بوجود می آورند. البته باید توجه کرد که استفاده از کابینت مشکی محدودیت های خاص خود را دارد که اگر به آن دقت نگردد نه تنها باعث زیبایی منزل نمی شود بلکه ممکن است باعث دلگیر شدن بیش از حد منزل نیز گردد. بر فرض مثال اگر آشپزخانه کوچکی داشته باشید هرگز از کابینت تیره و بخصوص کابینت مشکی استفاده نکنید. در انتخاب کابینت مشکی دقت کافی را لحاظ نمایید و مطمئن شوید در صورتی که هارمونی خاصی بین دکوراسیون کل منزل با کابینت آشپزخانه مشکی ایجاد شده است یک دکوراسیون عالی و بی نظیر خواهید داشت.

کابینت های سفید در آشپزخانه می توانند زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون منزل دهند. اگر آشپزخانه کوچکی داشته باشید باید سعی کنید از کابینت سفید استفاده کنید، به این دلیل که کابینت سفید باعث بزرگتر دیده شدن فضا ها می شود. یکی از ویژگیهای شایان ذکر رنگ سفید امکان استفاده ترکیبی آن با هر رنگ تیره ای می باشد. مثلا شما می توانید در کابینت منزل خود رنگ سفید را با رنگ مشکی ، بنفش ، قرمز ، سبز و … ترکیب کنید و قطعا نتیجه کار بسیار زیبا خواهد شد. و دلیل آن این است که رنگ سفید رنگ مادر است و با تمامی رنگ های دیگر همخوانی دارد.

اگر شما می خواهید فضایی منحصر به فرد داشته باشید هرگز نور پردازی را فراموش نکنید. امروزه نور پردازی ( لایتینگ ) از مهمترین مراحل در اجای دکوراسیون می باشد. حتی رنگ نور پردازی نیز می بایست با مدل کابینت جدید شما همخوانی داشته باشد. رنگ های فانتزی همچون بنفش ، آبی ، سبز و یا قرمز مزبوط به کابینت مدرن و رنگ نورهای سفید ، یخی ، آفتابی و انبه ای مربوط به کابینت های کلاسیک می باشند.

همان طور که در نوشته های کارشناسان ماچوب در بالا متوجه شدید ، مدل کابینت جدید در یک نوع کار خلاصه نمی شود و باید به بند بند نکات دقت نمود تا در پایان نتیجه ای دلچسب داشته باشید. تطابق تمامی این مسائل به ظاهر ساده بوده اما در واقع باید تمامی نکات قبل از اجرا کارشناسی گردد. شما می توانید با کمک مشاوران ماچوب از طریق شماره های موجود در قسمت تماس با ما از تمامی این نکات به صورت رایگان بهره مند گردید.

با اولین تماس کارشناسان در منزل شما اعزام خواهند شد و پس تز معرفی انواع سبک ها و ارائه کاتالوگ طرح ها و نمونه های رنگ بندی MDF ، چیدمان کار ، قیمت کابینت و تمامی جزئیات را خدمت شما اعلام خواهند نمود.

کابینت مدرن یکی از انواع کابینت مدرن می باشد که در سالهای گذشته ملاک طراحی داخلی بسیاری از منازل شده است. با توجه به اینکه دکوراسیون داخلی منازل ما ایرانی ها نیز رفته رفته به سمت دکوراسیون شرقی و نوین و گاها جوان پسند نیز گفته میشود می رود به همین دلیل کابینت مدرن یکی از انواع مورد توجه کابینت است. در واقع تعریف کاملی نمی توان از کابینت مدرن داشت ولی میتوان گفت ترکیب طراحی داخلی مدرن آشپزخانه با استفاده از کابینت هایی با رنگ و متریال مدرن یک آشپزخانه مدرن را بوجود می آورد. در زیر تعدادی از انواع مدل کابینت آشپزخانه مدرن نمایش داده شده است.

کابینت های گلاس | آقای موسوی

شاید به تنهایی عبارت کابینت آشپزخانه ایرانی معنای خاصی نداشته باشد، به این دلیل که ما در زمینه کابینت دارای سبک خاصی از طراحی آشپزخانه نیستیم که در دنیا به نام سبک کابینت ایرانی شناخته شده باشد ولی معمولا نیت از عبارت “کابینت آشپزخانه ایرانی” کابینت های اجرا شده در منازل ایرانی است که گاه مدرن ، گاه کلاسیک و گاه پست مدرن و گاه ترکیبی از مدرن و کلاسیک اجرا شده است. در آشپزخانه های ایرانی امروزه کابینت ام دی اف به علت قیمت مناسب آن رواج زیادی پیدا کرده است که در سالهای اخیر نیز های گلاس توانسته است جای خود را در این صنعت به صورت چشمگیری باز نماید.

کلمه MDF مخفف عبارت Medium-density fibreboard به معنای لغوی تخته فیبر با چگالی متوسط می باشد که جزو فراورده‌های چوبی محسوب می‌شود. دلیل اینکه MDF در صنعت کابینت سازی بسیار حائز اهمیت می باشد این است که ام‌دی‌اف را پس از تولید می‌توان با انواع متریال روکش کرد. روکش‌های تزیینی، علاوه بر زیبایی، به دوام و کاربرد MDF در فضاهایی مانند آشپزخانه کمک خواهد کرد. روکش ملامینه معمول ترین نوع روکش برای ام‌دی‌اف می باشد که در آن فرایند کاغذ نقش‌دار آغشته به چسب با حرارت و فشار پرِس به روی تخته چسبانده می‌شود. به همین دلیل کابینت های ام دی اف در انواع طرح و رنگ مختلف باعث زیبایی بسیاری از آشپزخانه ها شده است.

ورق های براق های گلاس یکی دیگر از انواع کابینت ها می باشند. عنوان این مدل در واقع از جنس آن الهام گرفته شده است. های گلاس نوعی MDF با روکشی از مشتقات پلاستیک به نام پلکسی گلاس می باشد. پلکسی گلاس همانند شیشه صاف و شفاف می باشد. ساختار این پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات است که ظاهر شبیه به شیشه دارد اما نسبت به شیشه سبکتر و خواص مکانیکی بالاتر می باشد. و همین شیشه ای بودن آن باعث براق و درخشنده شدن سطح کابینت می باشد ، به همین دلیل این نوع کابینت آشپزخانه را کابینت براق نیز نامیده می شود. های گلاس به دلیل همین ویژگی براق بودن که باعث درخشش آن و بازتاب نور به آن میشود نه تنها در روشنایی روز باعث شکیل تر دیده شدن آشپزخانه می شود بلکه در تاریکی شب نیز با نورپردازی مناسب و استفاده از ویژگی ساطع کنندگی نور باعث پدید آمدن دکوراسیونی بی نظیر در آشپزخانه می شود.

کابینت های گلاس | آقای هاشمی
کابینت ممبران | حق نظر
کابینت ممبران | آقای زارعی
کابینت ممبران | آقای عابد
کابینت ممبران | آقای کیایی