متریال و قیمت کابینت آشپزخانه

متریال و قیمت کابینت آشپزخانه ، در این قسمت سطوح فضای کاری و نحوه کار در محیط آشپزخانه بررسی می شود . به یاد داشته باشید ، طراحی آشپزخانه ممکن است دکوراسیون داخلی شما را تحت شعاع قرار دهد .

سنگ گرانیت

گرانیت در طول چندین سال گذشته به عنوان صفحه رویه بسیار مناسب بوده است و گرانیت  در ۵ مدل مختلف ارائه می شود که به سلیقه شما بستکی دارد ، الگوها ، رنگ و ضخامت دارد.

بسته به آنچه شما انتخاب می کنید، یک اسلب می تواند از ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع برای قطعات مدولار سنگ بسیار سنگی خریداری شده در مرکز خانه تا ۱۲ میلیون تومان در هر مترمربع هزینه کند. ضخامت واقعا می تواند هزینه را افزایش دهد. اگر می خواهید گرانیت را در بعدا امکان فروش صفحه را داشته باشید، می بایست صفحه سه لبه ضخامت سه چهارم داشته باشید ، نه یک نیم ، احتمال اینکه شما بتوانید این سنگ را بعدا بفرشید وجود دارد.

سنگ مهندسی این سطوح کوارتز شما متشکل از ۹۳ درصد ذرات کوارتز است و در محدوده وسیعتری از گرانیت موجود است. قیمت ها قابل مقایسه هستند، گاهی اوقات خیلی زیاد .

متریال و قیمت کابینت آشپزخانه

سطوح بی نظیر مقاوم در برابر خراش ها و لکه ها هستند و تولید کنندگان عموما گارانتی ارائه می دهند.

برند های  تجاری شامل موجود Cambria Quartz، Silestone، CaesarStone، LG Viatera و DuPont Zodiac است.

روکش روی صفحه

که اغلب با نام تجاری Formica نامیده می شود ، به صورت پلاستیکی پوشش داده شده

و در رنگ های مختلف از جمله سطوح شبیه به گرانیت موجود است. اگر توان مالی شما کم است و شما نیاز به یک تعمیر نگهداری سریع دارید ، این راه حل در دسترس است.

شما باید مزایا و معایب فروش مجدد را درک کنید

 آیا ارزش خانه شما به گرانیت نیاز دارد؟

(این یک ایده بد نیست که از مقایسه املاک و مستغلات استفاده کنید.)

سنگ طبیعی این صفحات ضد آب دارای یخ زدگی ایده آل برای بازسازی تاریخی هستند، مانند این یکی از خانه های برتر. آنها در طول زمان تاریک می شوند و نیاز به نگهداری منظم با برنامه های کاربردی نفت معدنی دارند، اما مردم مانند احساس صاف و شخصیت غنی می مانند.

کاشی سرامیک شما می توانید آن را بر روی کف، دیوار و، بله،صفحه رویه قرار دهید. شما می توانید یک سطح موجود را بازسازی کنید ، که به آن علاقه مند هستید . و با طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت های موجود در کاشی امروز، گزینه ها به ظاهر بی پایان هستند. اما به یاد داشته باشید، که کاش ها شکننده اند و اگر شکسته شوند لبه های آن مانند لبه های جیده شده دیده می شود .

متریال و قیمت کابینت آشپزخانه

آشپزخانه هنری

میزهای یونیتی یک لایه صنعتی را به این طرح آشپزخانه سنتی اضافه می کنند.

یونیت ها ، یونیت ها سازه هایی هستند که آنها را می توان در ساندویچیها با اشکال متفاوت استفاده کرد . می توان در آشپزخانه و یا خارج از محل تولید شوند و بعد از آن در آشپزخانه نصب شوند. این یونیت ها بسیار با دوام هستند . علاوه بر این ، یونیت های  امروزی حتی با توجه به ترک خوردگی ها و خط و خش ها راهکار هایی برای از بین بردن آها وجود دارد ، به این دلیل آن کمتر متخلخل است. این سبک مناسب ، آشپزخانه مدرن است ، یونیت ها را می توان در رنگ های مختلف رنگ شده ساخت.

سطوح جامد Corian

نام تجاری معروف شناخته شده است ، سطوح جامد همان سنگ بدون درز را به عنوان سنگ مصنوعی ارائه می دهند ، این نوع سنگ مصنوعی در مقابل لکه ها و خراشیده شدن اصلا مقاوم نیستند .

( البته شما همیشه می توانید آن ها را ترمیم کنید !)

فولاد ضد زنگ

این سطح مقاومت صنعتی ، یک جلوه ی ظریف در آشپزخانه های مدرن را فراهم می کند. بسیار ساده با آب و صابون تمیز می شود، حرارت زیاد را بدون هیچ مشکلی تحمل می کند . اما فولاد ضد زنگ و ضد خراش و چروک نیست . به علاوه، این یک سطح پر هزینه است. شما ممکن است تصمیم به استفاده از ضد زنگ در یک منطقه خاص از آشپزخانه خود

مانند جمله منطقه ناهار خوری بگیرید.