صفحه رویه و قیمت کابینت آشپزخانه

صفحه رویه و قیمت کابینت آشپزخانه ، صفحه رویه کابینت وظیفه توازن آشپزخانه را دارد بنابراین مواد و نگاهی را انتخاب کنید که نه تنها منعکس کننده سبک شما، بلکه همچنین با نحوه استفاده از آشپزخانه مطابقت دارد.گرانیت در فهرست ضروری برای بسیاری از خریداران خانه است.

اما محصولات ساخته شده از سنگ ساخته شده در درجه اول از کوارتز جایگزین گرانیت در طراحی بالا پایان امروز هستند، و عملکرد آنها به عنوان مقاوم در برابر لکه، مقاوم در برابر، سطوح براق تحقق شیوه زندگی و پیش نیازهای زیبایی برای بسیاری است.

صفحه رویه و قیمت کابینت آشپزخانه

بورگین می گوید :

نیمی از مشتریان او با گرانیت می آیند و نیمی از آنها با سطح کوارتز می روند.

جورج کاستیلو :

مشتریانی که می خواهند آشپزخانه های مدرن را بخرند، کوارتز را برای انسجام آن انتخاب می کنند. او ترجیح می دهد تمرکز بر روی backsplash سنگ مرمر رسمی از سطح کار باشد.

او می گوید :

“یکی از دلایلی که CaesarStone و Cambria را دوست دارم این است که آشپزخانه را مشغول نمی کند.”

در همین حال، بتن راه طولانی ای را طی کرده است. سطوح بتنی امروز با دوام بیشتری با رنگ های براق ، براقتر دیده می شوند. سطوح خرد شده شیشه ای یک نقطه کانونی باشکوه را فراهم می کنند.

صفحه رویه و قیمت کابینت آشپزخانه

صفحه های رویه کابینت آشپزخانه باید متناسب با فنکشویی و دکوراسیون داخلی منزل شما انتخاب شود . چون بسیار در جلوه و زیبایی آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد . برای اینکه طول عمر و زیبایی بیشتری داشته باشید گاهی اوقات باید بیشتر هزینه کنید . پیشنهاد ماچوب استفاده از سنک کورین یا کوارتز است . البته شاید کمی گران باشند ولی هیچ ارزونی بی حکمت نیست .

گران بودن سنگ کورین به نسبت صفحه های hpl کاملا مشخص و واضح است . پس شما باید ابتدا با سلیقه و خواست خود در میزان هزینه برای صفحه باید کنار بیایید . سپس به دنبال طرح دلخواه صفحه رویه کابینت بگردید . این امر باعث سردر گمی شما خواهد شد . و گاه حتی یک صفحه HPL خاص از سنگ هم گران تر می شود . پس اول در خود جستجو کنید .