سبک سینک آشپزخانه و تاثیر آن در قیمت کابینت

سبک سینک آشپزخانه و تاثیر آن در قیمت کابینت ، درهای گرمکن این مخصوصا برای سرگرمی مناسب است، اما هر خانوار می تواند از کشوی گرم کننده استفاده کند که به درستی استفاده می شود. (به این معنی است که بیش از اینکه از خنک کردن صفحات قبل از خدمت استفاده شود).

کشش های گرم به شما اجازه می دهد غذا را قبل از غذا تهیه کنید و همگی در همان زمان خدمت کنید. آنها اجازه می دهند مواد غذایی برای حفظ رطوبت در حالی که در معرض گرم، که جایگزین ترجیحی برای گرم کردن ظروف گرم و نرم در مایکروویو، که ساختار مولکولی مواد غذایی را تجزیه کند.

سرآشپزهای واقعی میخواهند کشویی گرم کنند و آشپزخانه های خانوادگی به راحتی به عشق می افتند. پایان دادن حالا که لوازم خود را در نظر گرفته اید، فکر کنید در مورد پایان. فولاد ضد زنگ استاندارد و توسط سنج اندازه گیری شده است. لوازم خانگی از فولاد ۸- تا ۳۰ درجه می باشد. سطح بالاتر، سطح نرم تر و براق و براق است.

این بدان معناست که کیفیت بهتر، راحت تر تمیز کردن، با دوام تر و طولانی تر شدن است. نمرات عالی از فولاد ضد زنگ به نظر می رسد صاف و کمتر “مسواک زدن”. نمرات پایین تر رنگ خاکستری تر و بافت دانه گران تر در برابر سطح براق نقره فولاد درجه بالاتر است. این به این دلیل است که درجه بالاتر دارای نیتروژن بیشتری نسبت به کروم است که طولانی تر و طولانی تر می شود.

نکات مفید

هنگام استفاده از لوازم خانگی این نکات را در نظر داشته باشید:

هنگام انتخاب یک اجاق گاز، به یاد داشته باشید که اجاق های برقی کوره های الکتریکی به طور موثرتری عمل می کنند.

درباره این موضوع، از مدیر نمایشگاه بخواهید.

گاهی اوقات هود یک نقطه کانونی در آشپزخانه است، و گاهی اوقات نه. هود شیشه ای را که اگر بیش از یک فضای جزیره / غذا قرار می گیرد و یا یک خط دید مهم را برطرف می کند، مشاهده نکنید.

آیا می خواهید یخچال / یخچال را مخفی کنید؟

به مدل هایی که می توانند با پوسته پوشیده شوند را بررسی کنید تا این دستگاه با کابینت آشپزخانه ترکیب شود. با در نظر گرفتن یک غربال تهیه کننده یا نوار غرق شدن؟ مسائل اندازه. سرمایه گذاری در یک غرق درست برای آماده سازی مواد غذایی.

غرق عمیق تر برای شستن سر کره های رمیایی و سایر سبزیجات راحت تر است. یک سینی نوار پینتال برای شستشوی عینک مناسب است.