رنگ بندی کابینت ممبران

رنگ بندی کابینت ممبران به کد بندی های مختلفی تقسیم بندی می شوند. در این مقاله ما برای معرفی رنگ بندی کابینت ممبران به سراغ شرکت های معتبر کره ای که بهترین جنس های بازار ایران هستند می رویم. شرکت نوین چوب یکی از معتبر ترین شرکت های وارد کننده روکش و رنگ بندی کابینت ممبران است. پس در ابتدا ما رنگ بندی های سمپل نوین چوب را مورد بررسی قرار می دهیم. از روکش های رنگ روشن طرح چوب می توان کد های ۴۷۹، ۴۱۲ و ۴۳۱ را معرفی نمود. این کد ها از رنگ های پر فروش می باشند.

تاپیر رنگ بندی در ایجاد یک طرح دلنشین

برای معرفی رنگ بندی کابینت ممبران روشن و را ریز می توان کد های ۳۹۶، ۳۹۷، ۳۹۹ ،۴۰۱، ۴۲۷، ۴۳۲، ۴۸۲ و ۴۸۳ را معرفی نمود.

در ذیل این رنگ بندی های کابینت ممبران را مشاهده می فرمایید.

برای معرفی رنگ بندی کابینت ممبران در رنگ های مابینت روشن و تیره می توان کد های زیر را معرفی نمود

این کد ها عبارتند از ۴۰۹، ۴۱۸، ۴۲۱، ۴۲۴ و ۴۳۷

همچنین برای معرفی رنگ های تیره می توان به سراغ این کد ها رفت

۴۱۱، ۴۱۳، ۴۲۵، ۴۴۵، ۴۵۳ و ۴۸۸

ممکن است شما در این سمپل ، رنگ بندی های رنگ بندی های بسیار زیادی را مشاهده فرمایید. تلاش ما بر این بود تا رنگ های پر طرفدار و روتین بازار را خدمات شما معرفی نماییم. در این سمپل ممکن است انتخاب برخی رنگ ها قیمت کابینت ممبران را بالاتر ببرد.

بالاتر رفتن رفتن قیمت کابینت بخواتر گران تر بودن نوع روکش است. راهنمایی ساده در تشخیص این کد ها این است که با سریال LG  و یا PR شروع می شود. در بازار ایران رنگ بندی های مختلفی توسط شرکت های ایرانی و یا چینی موجود می باشند .

اما متاسفانه این روکش ها کیفیت مناسبی ندارند. شما در مقاله معایب کابینت ممبران می توانید اطلاعات دقیق تری در این باره کسب نمایید. ما تا اینجا سعی کردیم شما را با برخی از رنگ های تیره، روشن و ما بین آنها آشنا کنیم.

حال باید سراغ تاثیر رنگ بندی در کابینت ممبران برویم. اولین نکته در انتخاب رنگ میزان نورگیری فضای کابینت آشپزخانه می باشد. اگر نور گیر آشپزخانه شما مطلوب باشد ، محدودیتی در انتخلب رنگ ندارید. اما اگر نورگیر کمی داشتید پیشنهاد می شود به سراغ رنگ های روشن بروید. رنگ های روشن فضا را دل باز تر نمایش می دهند.

نکته بعدی در انتخاب رنگ کابینت ممبران مربوط به کف و دیوار های آشپزخانه است. در هنگام انتخاب رنگ باید به رنگ سرامیک کف و کاشی بین کابینتی آشپزخانه دقت کنیم. معمولا  در اکثر فضا ها رنگ سرامیک کف روشن و سفید است، رنگ سفید با اکثر رنگ ها همخوانی دارد. پس کاشی بین کابینتی در انتخاب رنگ کابینت ممبران حساسیت بیشتری دارد. البته مورد پسند بودن رنگ کابینت در ارجعیت است. پس می توان رنگ کاشی بین کابینتی را پس از اجرای کابینت تغییر داد. برای این منظور کاشی بین کابینتی را پس از نصب کابینت ها به صورت چسبی می توان نصب کرد.

این چسب ها چسب کاشی مخصوص هستند. برای مطالعه اطلاعات جامع تر در مورد کابینت ممبران می توانید به بخش مقالات در وب سایت مراجعه فرمایید.