راهکار صرفه جویی در قیمت کابینت آشپزخانه

راهکار صرفه جویی در قیمت کابینت آشپزخانه ، راهکار صرفه جویی در هزینه های به روز کردن قیمت کابینت آشپزخانه

اولین نگاه به قیمت کابینت آشپزخانه ، نوع ساخت کابینت است .

کابینت ها در سه نوع اصلی وجود دارد : کابینت معمولی یا آماده (فلزی) ، کابینت های نیمه سفارشی و کابینت های سفارشی  .

کابینت های معمولی آماده به طور کامل از قبل ساخته شده و به فروش می رسد بیشتر درخانه های قدیمی و یا فروشگاه ها استفاده می شود ؛ این کابینت ها را معمولا می توانند در همان روز یا در چند روز به خانه برده و نصب شود.

کابینت های نیمه سفارشی توسط خریدار سفارش داده می شود  و معمولا آماده سازی آن کمی زمان می برد تا توسط فروشنده آماده شود .

کابینت های سفارشی با دست و با مشخصات دقیق خریدار ساخته می شوند و زمان بندی آنها بستگی به دامنه کار و برنامه کاری سازنده کابینت دارد.

قیمت گذاری عادلانه ، مشخص است که کابینت های معمولی ارزان تر هستند، در حدود ۶۰۰٫۰۰۰ تا ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در هر آشپزخانه ، کابین های نیمه سفارشی شما را حدود ۱٫۲۰۰٫۰۰ تا ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر آشپزخانه اجرا خواهد کرد، و کابینت های سفارشی معمولا هزینه بین ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر آشپزخانه حدودا اجرا خواهد کرد.

انتخاب کابینت آشپزخانه

کابینت ستون فقرات آشپزخانه است . کابینت آشپزخانه را با استفاده از طرح کف و اندازه آشپزخانه خود پیکربندی کنید. طرح های زیادی به ذهن شما می رسد.

کابینت های زمینی بیشترین توجه را به خود جلب می کنند ، در حالی که کابینت های دیواری آویزان برای ویژگی های زیبایی شناسی پنجره ها ، چشمگیر برای ایجاد فضای باز و استفاده ازکل فضای دیوار های اشپزخانه برای زیبایی هرچه بیشتر خواهد بود .

کابینت های دیواری دور از درها و به سمت پنجره حرکت می کنند . درهای کشویی فضای بیشتری را ذخیره می کنندو در دسترس قرار می دهند.

شرکت ماچوب درباره تجهیزات و یراق آلات می گوید :

” شکل ظاهری ، و توان ابزار آلات آرامش  را برای شما به ارمغان می آورد ، نه اینکه شما مجبور به خم شدن و جستجو در کابینت ها شوید تا بتوانید آنچه را که نیاز دارید، به دست آورید. یراق آلات و تجهیزات پرکاربرد ، صفحات ، رویه ها و درب ها، برای آرامش شما بسیار موثر خواهند بود.