ارزانترین قیمت کابینت آشپزخانه

ارزانترین قیمت کابینت آشپزخانه، معمولا ارزان ترین قیمت کابینت آشپزخانه مربوط به کابینت های مدرن می باشد. البته این گفته کابینت های پلی گلاس را شامل نمی شود.

قیمت کابینت ام دی اف از تمام کابینت ها مناسب تر است. این کابینت اولین سبکی است که بعد از صنعت لترون کاری به روی کار آمد.

اگر شما قصد کاهش هزینه ها را داشته باشید می توانید برای بدنه کابینت ها از لترون و یا ملامینه استفاده کنید. این دو جنس تا حد کمی باعث کاهش قیمت می شوند اما در نهایت توصیه طراحان استفاده از ام دی اف است. دوام ام دی اف در برابر رطئبت و تحمل وزن به مراتب از این دو بیشتر است.

نحوه شناسایی لترون و ملامینه

لترون همان نئوپان قدیم است با این تفاوت که یک لایه روکش با جنس کاغذ بر روی آن پرس می شود. در حال حاضر لترون ارزانترین و ضعیف ترین متریالی است که در کابینت و یا کمد استفاده می شود.

ملامینه نیز همان  لترون است با این تفاوت که جنس روکش آن ضد آب است. مغز ملامینه نئوپان است. پس این متریال هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ استحکام از ام دی اف ضعیف تر است.

برخی افراد برای کاهش قیمت کابینت منزل شما این دو متریال را پیشنهاد می دهند. اما باید گفت اختلاف قیمت لترون و ملامینه با ام دی اف کم است و استفاده نکردن از آن ها بهتر است.