کابینت ممبران سفید طلایی یکی از پر طرفدار ترین مدل های کابینت است.

کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران سفید طلایی

ترکیب رنگ

طراحان بسیاری در زمینه ترکیب رنگ تخصص دارند و همیشه طرح ها و مدل های جدیدی برای ترکیب رنگ به مشتریان ارائه می دهند.
اما همیشه ترکیب رنگ طلایی و سفید همواره بسیار جذاب و چشم نواز است . پیشنهاد گروه مهندسی معماری ماچوب برای خانه های لاکچری رنگ طلایی است. زیرا همواره شما با دیدن رنگ طلایی ناخود آگاه به یاد طلا و زیور آلات می افتید و همین امر باعث می شود حس خوبی به بیینده دست دهد. ترکیب رنگ طلایی با رنگ هایی همچون آبی ، مشکی و سفید همواره خیره کننده بوده و در طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر استفاده می شوند.
برای کابینت ممبران اغلب مشتریان رنگ سفید را برای بدنه کابینت انتخاب می کنند و ابزار های متعددی را با رنگ طلایی بر روی بدنه استفاده می کنند که این ترکیب هم عالیست. از جمله این ابزار ها منبت کاری ها ، ستون و سر ستون ها ، پاچراغی ها و …. می توان اشاره کرد. البته این نکته حائز اهمیت است که بدنه کابینت ممبران خود دارای ابزار های CNC بر روی خود است که گاها با رنگ کاری برخی از قسمت ها می توان جلوه بیشتری ایجاد کرد.

کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت ممبران سفید طلایی

ترکیب رنگ سفید طلایی

استفاده از ترکیب رنگ طلایی با سفید می تواند فضای داخلی منزل شما را بزرگتر و نورانی تر نمایش دهد و دکوراسیون داخلی شما را متحول کند. رنگ سفید طلایی در تمام ساعات روز مانند نور خورشید که به  همه جا گرما و نور هدید می دهد به خانه شما را گرما، نور و زیبا یی می دهد. برای قسمت پذیرایی منزل اگر می خواهید از ترکیب سفید طلایی استفاده کنید حتما در کنار این دو از رنگ قهوه ای هم استفاده کنید ، زیرا این ترکیب برای دکوراسیون داخلی مانند جادویی است که تمام چشم ها را خیره می کند. گروه مهندسی معماری ماچوب همواره پیشنهاد های ویژه ای برای مشتریان خود خلق می کند تا شما خاص دیده شوید.