پیش طرح کابینت ممبران ۲۰۲۰، کابینت ممبران در سال اخیر دستخوش تغییرات خیلی زیادی بوده است.

این تغییرات در نوع سی ان سی و مدلهای دربهای آن است.



پیش طرح کابینت ممبران ۲۰۲۰

درب کابینت ممبران

درب های کابینت ممبران بسیار زیبا و با دوام هستند به دلیل اینکه توسط روکش پی وی سی آب بندی می شود. عمر مفیده درب ها افزایش می یابد.

کلیه بدنه کابینت ممبران از جنس ام دی اف بوده وموجب افزایش مدت زمان ماندگاری کابینت می گردد. درب های کابینت ممبران ابتدا با دستگاه سی ان سی مدل داده می شوند و پس از انجام عملیات با دستگاه سی ان سی بر روی درب های کابینت ممبران توسط دستگاه وکیوم روکش می گردد.

ماچوب توانسته است با به کارگیری افراد متخصص و کارشناسان مجرب در زمینه طراحی مدل های جدید کابینت ممبران و با ایجاد خلاقیت های بی نظیر درطراحی آن هر سلیقه ای را می‌توانند به بهترین شکل راغب برای نصب و طراحی گردند.

تجهیزات

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که داشتن تجهیزات وابزارآلات به روز در کارخانه بسیار برای اجرای پروژه های کابینت ممبران مهم است. از جمله این تجهیزات داشتن دستگاه سی ان سی با برنامه به روز برای اجرای انواع طرح ها و اشکال بر روی سطح دربهای کابینت ممبران. از جمله تجهیزات و لوازم برای ساخت درب های ممبران چسب های بسیار محکم و قوی آلمانی است که شرکت ماچوب توانسته است با استفاده از مرغوب ترین این چسب ها بر این مهم فائق آید. چسب های آلمانی برای بخش پرس وکیوم استفاده می شوند، استفاده از چسب مرغوب بدین منظور که اگر چسب بی کیفیت در درب های کابینت ممبران استفاده شود پس از وکیوم روکش از بدنه جدا شده و به اصطلاح می گویند روکش باد می کند.

در این مقاله برای نمایش دادن نمونه طرح های جدید کابینت ممبران تهیه گردیده است.

در این بخش گزیده ای از تصاویر کابینت ممبران در سال اخیر را برای شما به نمایش می گذاریم.