هود آشپزخانه کشویی

هود آشپزخانه کشویی نسل جدید هود زیر کابینتی به شمار می رود که از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی پیشرفت قابل توجهی را در آن ها شاهد هستیم. این کالا داخل کابینت بالای اجاق گاز نصب می شود. تنها بخش خارجی آن کشو هود است که به هنگام روشن کردن دستگاه خارج شده و پس از خاموش شدن به مکان اولیه ی خود باز می گردد.

برای آشنایی بیشتر با مزایای هود آشپزخانه کشویی به موارد زیر توجه کنید.

  • چیدمانی مدرن با نصب هود کشویی

در بسیاری از وب سایت ها و مجلات دکوراسیون داخلی، شاهد آشپزخانه هایی زیبا و یکپارچه هستیم. یکی از دلایل این مزیت به کارگیری لوازم توکار و مخفی مانند هود کشویی است. به دلیل قرار گیری کامل هود در کابینت قسمت فوقانی آشپزخانه ظاهری مدرن خواهد یافت.

هود آشپزخانه کشویی و 4 دلیل برای انتخاب آن
  • قیمت هود کشویی

اگر به دنبال هود آشپزخانه ارزان قیمت و با مشخصات فنی قابل قبول هستید. این مدل می تواند یکی از گزینه های خوب باشد. قیمت مناسب از دلایل عمده ی افزایش محبوبیت هود کشویی در میان سایر مدل ها است.

هود آشپزخانه کشویی و 4 دلیل برای انتخاب آن
  • برتری هود کشویی نسبت به هود مخفی

هود کشویی و هود مخفی هردو زیر مجموعه های تکامل یافته ی مدل های زیر کابینتی هستند. علت برتری عنوان شده این است که قسمت کشوی هود نیز دارای فیلتر آلومینیومی بوده که باعث می شود دستگاه توانایی جذب چربی بیشتری داشته باشد. از آنجا که نقش فیلتر آلومینیومی در هود آشپزخانه جذب چربی ناشی از غذا است، این ویژگی اهمیت بیشتری می یابد.

هود های کشویی به نحوی در قسمت زیرین کابینت آشپزخانه سوار می شوند که از دید افراد بسیار جالب و مورد توجه خواهد بود. بدین خاطر که نسبت به هود های مخفی از جلوه بصری بهتری برخوردار هستند و زیبایی استیل مانند بدنه و سهولت در تمیز نگه داشتن آن از جمله مزایای هود گشویی است.

هود آشپزخانه کشویی و 4 دلیل برای انتخاب آن
  •  صدای کم هود

یکی از مواردی که همواره در رابطه با هود آشپزخانه عنوان می شود صدای کم آن است. در ایجاد این مزیت دو عامل نقش دارند.

۱- بخش های مختلف هود از جمله موتور داخل محفظه ای فلزی قرار گرفته اند. این طراحی مانع پخش صدای آن ها به هنگام روشن شدن دستگاه می شود.

۲- این هود را داخل کابینت بالای اجاق نصب می کنند. به همین دلیل چارچوب کمد مشابه عایق صوتی عمل کرده و از خروج صدا جلوگیری می کند.

هود کشویی
هود آشپزخانه