مزیت کابینت ممبران

مزیت کابینت ممبران، مواردی که تا به آن ها فکر نکرده اید.

مزیت کابینت ممبران در چیست؟

نکته ای که در زمان سفارش در ذهن بسیاری از افراد پدیدار می شود.

اولین مزیت کابینتت ممبران در شکل ظاهری آن است. بسیاری از بانوان با سلیقه که قصد تغییر در کابینت آشپزخانه منزل را دارند، طراحی کلاسیک را می پسندند. کابینت ممبران گزینه مناسب در سبک کابینت کلاسیک می باشد. ممبران اجزای بسیار چشم نوازی دارد و با یک طراحی اصولی می توان تغییرات فوق العاده ای به فضای منزل بخشید.

دیگر مزیت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران در مقابل سایر کابینت های کلاسیک می باشد که بسیار به صرفه تر می باشد. در کابینتی با جنس تمام چوب ممکن است هزینه های تمام شده کار را تا چهار برابر قیمت کابینت ممبران افزایش دهد. دیگر مزیت کابینت ممبران در نوع جنس روکش این نوع کابینت است.

جنس این نوع کار پلیمری از جنس  POLY VINYL COLORED  می باشد. این پلیمر بسیار انعطاف پذیر و با خواص مکانیکی بالا است. ضد آب می باشد و به همین دلیل در مقابل نم و رطوبت از کابینت های شما محافظت می کند. البته باید خاطر نشان شد که این روکش ها فقط در درب ها و نما و تاج و ستون های کار استفاده می شود. در بدنه کابینت ها مورد استفاده قرار نمی گیرد. جنس بدنه ها معمولا ام دی اف سفید است با روکش HPL است.

دیگر مزیت کابینت ممبران

کابینت ممبران در لبه ها و دربها مزیتی ویژه دارد. در کابینتی همچون هایگلاس درب ها پس از برش خوردن توسط دستگاه لبه چسبان نوار PVC می چسبانند. به عبارتی روکش کار قبل از برش روی ورق های بزرگ پرس شده و سپس ورق ها برش خورده و سایز می شوند و خامی لبه درب ها را نوار می کنند. در درب کابینت ممبران پروسه بلعکس است. ابتدا ام دی اف های خام را برش و ابزار می زنند و سپس روکشی یکپارچه روی درب و روی لبه های درب پرس می شود. در این عملیات دیگر نیاز به نوار زنی جداگانه نیست. این مساله دید ظاهری شکیل تر و یکپارچه تر دارد.

دیگر مزیت کابینت ممبران

همچون در محل تلاقی روکش و لبه درزی ایجاد نمی شود و راهی برای نفوذ آب و رطوبت باقی نمی ماند. در کابینت های مدرن حتی در بهترین نوعشان بارها دیده شده که از لبه های درب ها آب نفوذ کرده و درب ها اصطلاحا باد می کنند. البته نا گفته نماند که نحوه استفاده هر فرد نیز در این مساله بسیار تاثیر گذار است.

دستگاه های تولید کابینت ممبران می بایست بسیار دستگاه های دقیق و با کیفیت باشند. اگر عملیات روکش زنی اصولی و با دستگاه های قدرتمند انجام نشود ممکن است روکش ممبران بلند شود. به همین علت است که توصیه می شود کابینت ممبران حتما باید شرکتی باشد. همچنین نوع متریال ها و چسب مصرفی وکیوم در کیفیت کار ممبران بسیار تاثیر گذار است.