رنگ بندی کابینت هایگلاس، انعکاس نور این نوع کابینت بسیار بالا است، این مسئله در انتخاب رنگ کابینت بسیار حائز اهمیت است.
انعکاس نور باعث دل باز تر شدن فضا می شود. در مقابل استفاده از رنگ های روشن باعث بزرگ تر جلوه دادن فضای آشپزخانه می شود.
پس اگر این دو مسئله با هم تلفیق شود ما به فضایی بزرگتر و چشم نواز تر خواهیم رسید.
هر ساله رنگ بندی های جدید به سمپل های رنگ کابینت ها اضافه می شود.
در نقطه مقابل بسیاری از رنگ های دیگر قدیمی شده و اصلاحا از مد می افتند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
پس بهتر است در انتخاب رنگ کابینت از رنگ های ساده تر و روتین تر استفاده نمود تا با گذشت زمان از رنگ انتخابی خسته نشویم.

رنگ های جدید کابینت هایگلاس

رنگ هایی همچون طرح باران از رنگ هایی بود که در اوایل بسیار پر طرفدار بود اما با گذشت زمان در دید مشتریان خسته کننده شد و از مد افتاد. این رنگ ها شامل سفید و مشکی، بنفش و طرح باران بود. پس از طرح باران، طرح لیزری به روی کار آمد. پس از طرح لیزری هم سبک دالگالی و طرح ابرو بادی های گلاس بورس شدند. در چند وقت اخیر نیز رنگ های اکلیلی و شاینی بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. این رنگ ها هم اکنون نیز در حال استفاده می باشند . دیر یا زود این رنگ ها نیز همچون دسته های قبلی کنار گذاشته خواهند شد. اما استفاده از رنگ های ساده از ابتدا تا کنون و در آینده همیشه مورد اسفاده قرار خواهند گرفت.

کابینت با رنگ قرمز

رنگ قرمز فضای یک آشپزخانه سرد را به فضایی گرم و زیبا تبدیل می کند و به فضای خسته کننده آشپزخانه دلگیر انرژی می بخشد. این رنگ طرفدارن خاص خودش را دارد اگر می خواهید کابینت های آشپزخانه خود را با رنگ قرمز انتخاب کنید. باید فضای آشپزخانه تان بزرگ باشد زیرا رنگ قرمز فضای آشپزخانه های کوچک را دلگیر و خسته کننده می کند. می توانید برای ایجاد احساس ملایم در درون فضای آشپزخانه خود برای رنگ کابینت ها از ترکیب رنگ قرمز و سفید استفاده نمایید.

رنگ بندی کابینت های گلاس
رنگ بندی کابینت های گلاس

رنگ بندی کابینت هایگلاس

کابینت با رنگ آبی

برای کابینت ها با سبک کلاسیک رنگ آبی می تواند بهترین انتخاب باشد. رنگ آبی روشن می تواند نور را جذب کند بنابراین برای آشپزخانه هایی که همیشه گرم و پرنور هستند این رنگ کابینت آبی می تواند ایده مناسبی باشد.

کابینت با رنگ زرد

رنگ زرد نور را به خوبی منعکس می کند و در آشپزخانه کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد نماید و هم چنین این رنگ به فضای آشپزخانه شما گرما می بخشد. ترکیب رنگ زرد با قهوه ای می تواند گرمای بیشتری را به محیط آشپزخانه شما ببخشد.

کابینت ها با رنگ سفید

رنگ سفید نمادی از تمیزی و بهداشت است و کسانی که علاقه مند به ظاهری تمیز و مدرن هستند بهتر است که از کابینت ها با رنگ سفید در درون آشپزخانه خود استفاده نمایند. رنگ سفید به سبب ماهیت خنثی که دارد به خوبی با هر رنگی هماهنگ می شود و نور را به خوبی منعکس می کند و فضای آشپزخانه شما را نورانی تر می کند.

اگر می خواهید کابینت با طرح مدرنی داشته باشید بهتر است کابینت هایی را انتخاب نمایید که از ترکیب رنگ سفید با رنگ چوبی تولید شده اند.
می توایند در فضای آشپزخانه خود فضایی دو گانه و جذاب را به کمک رنگ کابینت ها ایجاد کنید. به این ترتیب که می توانید که رنگ کابینت های بالا و پایین موجود در آشپزخانه را متفاوت با یکدیگر انتخاب نمایید که مناسب ترین رنگ ها برای ایجاد فضایی دو گانه می توانند رنگ های سفید و مشکی باشند.

رنگ بندی کابینت های گلاس
رنگ بندی کابینت های گلاس

کابینت با رنگ سیاه

یکی از مدرن تری رنگ های کابینت سیاه است که به صورت براق و گلاس و گاهی اوقات با رنگ های روشن ترکیب می شود و به عنوان رنگ زیبایی برای کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما می خواهید که برای کابینت های آشپزخانه از رنگ سیاه استفاده کنید باید سایر رنگ های دکوراسیون داخلی منزل شما روشن باشد تا تعادل نسبی در فضای منزل تان بوجود آید. معمولا استفاده از رنگ مشکی در کابینت های گلاس و کابینت کلاسیک محبوبیت بیشتری دارد.

کابینت ها با رنگ چوبی (کابینت قهوه ای)

رنگ چوبی یا همان قهوه ای از انواع رنگ های پرطرفدار برای کابینت است این رنگ زیبا می تواند فضای آشپزخانه شما را به محیطی مدرن و زیبا تبدیل کند. بهتر است که در انتخاب این رنگ تعادل را نگه دارید و از رنگ قهوه ای روشن و یا تیره برای فضای آشپزخانه خود استفاده نکنید. قرار دادن گیاهان خانگی بر روی این مدل کابینت ها زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت شما را بیشتر می کند.

کابینت با رنگ بنفش

اگر می خواهید رنگ کابینت های خود را بنفش انتخاب کنید حتما باید المان هایی از این رنگ را در سایر نقاط آشپزخانه خود به کار ببرید تا دکوراسیونی هماهنگ و زیبا را در فضای آشپزخانه تان بوجود آورید. رنگ بنفش از جمله رنگ های اشرافی و لوکس است و می تواند فضای آشپزخانه بنفش شما را متفاوت و مدرن سازد.

رنگ بندی کابینت های گلاس
رنگ بندی کابینت های گلاس

رنگ بندی کابینت های گلاس

کابینت با رنگ نارنجی

رنگ نارنجی برای کابینت هم طرفداران خاص خودش را دارد و این رنگ می تواند فضای آشپزخانه شما را به محیطی انرژی بخش تبدیل کند. رنگ نارنجی هم مانند رنگ قرمز فضای آشپزخانه را شلوغ نشان می دهد پس از قرار دادن وسایل اضافی در دکوراسیون آشپزخانه خود باید پرهیز کنید.

رنگ بندی کابینت هایگلاس

مدل رنگ کابینت طوسی

رنگ طوسی یکی دیگر از انواع رنگ های خنثی است که بهتر است با رنگ هایی از قیبل بنفش و زرد و سفید و نارنجی ترکیب شود. رنگ کابینت باید با کف پوش و سایر رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه مطابقت و همخوانی داشته باشد.

در این مطلب رنگ های پرطرفدار و زیبایی را برای کابینت آشپزخانه در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم با الگو برداری از این رنگ های زیبا بتوانید برترین رنگ را برای کابینت آشپزخانه تان انتخاب نمایید.

رنگ بندی کابینت های گلاس
رنگ بندی کابینت های گلاس