نکات خرید پریز توکار کابینت

نکات خرید پریز توکار کابینت، در خرید پریز توکار باید به چه نکاتی توجه کنیم.

 پریز توکار یکی از یراق آلات کابینت به شمار می رود.

که از بدو ورود به بازار مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. مزایای فراوانی از جمله امکان نصب آن بر روی کانتر آشپزخانه ی جزیره ای و استفاده از چند وسیله ی برقی به صورت همزمان دلایلی هستند که هر کدبانوی ایرانی را برای داشتن یک پریز توکار در آشپزخانه ی خود ترغیب می کند. حال اگر تصمیم به خرید این کالای لوکس گرفته اید برای انتخاب بهتر این ۵ نکته را به خاطر داشته باشید.

  • انتخاب زمان مناسب برای خرید پریز توکار کابینت

بهترین زمان برای انتخاب یک پریز توکار هنگام ساخت کابینت آشپزخانه است. زیرا مکان قرار گیری پریز توکار بر روی صفحه پیشخوان کابینت است. پس پیش از نصب صفحه ی پیشخوان ابعاد پریز توکار را اندازه گیری کرده و آن را برش دهید.

راهنمای خرید پریزتوکار
  • به فضای مورد نیاز پریز توکار در قسمت داخلی کابینت توجه کنید

هر کدام از مدل های پریز توکار معمولا نیاز به فضای مشخصی داخل کابینت دارند. به عنوان مثال اگر پریز توکار ما استوانه ای شکل باشد. به فضای بیشتری از لحاظ طولی داخل کابینت نیاز داشته اما اگر مستطیلی باشد عرض بیشتری را اشغال می کند.

نکات خرید پریز توکار کابینت

برای استفاده از پریز توکار نیاز داریم که یک پریز معمولی یا روکار را داخل کابینت قرار دهیم. در نظر داشته باشید که حداقل فاصله ی استاندارد میان دو پریز به اندازه ی طول سیم پریز توکار است. این مورد را نیز باید به هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه رعایت کنیم.

نکات خرید پریز توکار کابینت
  • تناسب رنگ پریز توکار و چیدمان آشپزخانه

برای خرید پریز توکار عجله نکنید. زیرا انواع مدل های آن در رنگ های مختلفی از جمله مشکی و سیلور به بازار عرضه شده اند. بدون شک هماهنگی آن ها با رنگ کابینت می تواند در زیبا و مدرن جلوه دادن محیط تاثیر گذار باشد. پس پیشنهاد می کنیم که با توجه به رنگ صفحه ی پیشخوان کابینت مدلی مناسب را انتخاب کنید.

نکات خرید پریز توکار کابینت
  • اولویت را به پریز های توکار با پورت usb بدهید

در طراحی برخی از پریزهای توکار موجود در بازار پورت usb تعبیه شده که به ما امکان شارژ انواع لوازم برقی مانند گوشی موبایل را بدون نیاز به آداپتور می دهد.