تهویه ی مخفیانه محیط آشپزخانه

تهویه ی مخفیانه محیط آشپزخانه، همیشه علاقه داشتم که فضای آشپزخانه ی کوچکم را بزرگتر نشان دهم. تصمیم گرفتم برای خرید ابتدا از لوازم مهم موجود در آن از جمله هود آشپزخانه شروع کنم. جستجو و تحقیق در این زمینه من را با انواع هود مخفی آشنا کرد.

در این متن به دلایل خود برای انتخاب این مدل از هود اشاره خواهم کرد.

بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک

مهمترین مزیت هود مخفی پنهان بودن کلیه ی بخش های آن داخل کابینت آشپزخانه است. این ویژگی برای آشپزخانه هایی که دارای ابعادی متوسط و کوچک هستند اهمیت زیادی دارد. زیرا علاوه بر اشغال فضای کم در نمای فوقانی کابینت، به بزرگتر جلوه دادن محیط نیز کمک می کند.

راهنمای خرید هود مخفی

هود مخفی نسل جدید هودهای ارزان قیمت

شاخصه ی اصلی هود زیر کابینتی در بازار قیمت ارزان آن است و هود مخفی نیز یکی از زیر مجموعه های این گروه به شمار می رود. علت پایین بودن قیمت این گونه هود ها این است کا ظاهر زیبایی ندارند و هیچ کونه قطعه اضافی برای بدنه آنها استفاده نمی شود. پس در این حالت از قیمت اصلی هود کاسته شده و تنها یک موتور مکنده در مکان مناسب قرار می گیرد تا کاربرد خوبی در محیط داشته باشد. پس این مدل نسبت به سایر هود ها (با قدرت مکش مشابه) قیمت مناسب تری دارد.

راهنمای خرید هود زیرکابینتی

صدای کم

نوع طراحی هود مخفی به صورتی است که صدای کمتری تولید می کند. به طوری که موتور هود داخل محفظه ای فلزی قرار گرفته و درون کابینت بالای اجاق نصب می شود. همین امربه کمتر شنیده شدن صدای دستگاه کمک می کند و آرامش بیشتری را تجربه خواهیم کرد.

راهنمای خرید هود کم صدا

نظافت آسان

از آنجا که تنها بخش خارجی هود مخفی صفحه ی مکش آن است، در نتیجه تمیز کردن این هود محدود به شستن فیلتر های آلومینیومی می شود. احتمالا هیچ مدل دیگری را در بازار نمی توان یافت که مانند یک هود توکار به سهولت نظافت شود.

راهنمای نظافت آسان هود مخفی

بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا

در انواع هود مخفی می توان مدل هایی را پیدا کرد که در آن ها جدیدترین فن آوری این صنعت به کار رفته است. مواردی از جمله موتورهایی با قدرت مکش بالا، صفحه کلید لمسی، ریموت کنترل، لامپ های پرنور و …

یکپارچگی چیدمان آشپزخانه

علاوه بر کلیه ی موارد ذکر شده هود مخفی به زیباتر نشان دادن چیدمان آشپزخانه نیز کمک می کند. زیرا مخفی بودن آن منجر به حفظ یکپارچگی محیط شده که به بیننده حس نظم و مدرنیته را القا خواهد کرد.

آشپزخانه مدرن با هود مخفی