انواع یراق آلات و قیمت کابینت آشپزخانه

انواع یراق آلات و قیمت کابینت آشپزخانه ،کابینت های بدون قاب بدون کابینه اروپایی، از کابینت های معمولی راه آهن که معمولا در آشپزخانه های ایالات متحده استفاده می کنند، ذخیره سازی بیشتری دارند. نرم کردن و کشیدن روی شومینه ها و درها لازم است.

به گفته Burgin ،

بعضی از لولا ها این قابلیت را دارند، اما این هزینه اضافه برای مدل های دیگر است. حدود ۶۰ هزار تومان هر کدام ، با توجه به اندازه ، ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای کل آشپزخانه اضافه می کند.

کابینتهای بدون لمسی یک افزونه لوکس هستند که Poteat فکر می کند تا قبل از مدت طولانی به جریان اصلی حرکت کند. این نرم افزار مخصوصا برای کشوهای زباله / بازیافت مناسب است.

یراق آلات ،  یراق آلات را فراموش نکنید . این ها جواهرات آشپزخانه شما هستند.

هنگام استفاده از کابینت آشپزخانه این نکات را در ذهن داشته باشید:

درخواست یراق آلات کاملا قابل تنظیم که اجازه می دهد تا نصاب درب ها را تنظیم کند تا شکاف بین آنها یکنواخت باشد. همچنین برای پایین آوردن محدوده ی عمودی یا ولنتوس برای پنهان کردن وسایل کم نور کابینت بپرسید.

شما لازم نیست که در کابینت های لوکس سرمایه گذاری کنید تا ویژگی های با کیفیت بالا را دریافت کنید. قیمت کابینت های نیمه سفارشی ، با قیمت های ارزان قیمت، بسیاری از راه جاگذاری مانند فضای ادویه و صندوق های خالی را ارائه می دهند.

شما با فضای مرده در گوشه ی کابینت های خود چه می کنید؟

ممکن است حتی این فضای موجود را ندیده باشید ، گاهی اوقات گوشه های کور کاملا بسته است. یک کابینت زمینی گوشه ای بیرون می آید و از فضا استفاده می کند . و این امر باعث می شود بخواتر تنبلی آن قسمت از دسترس خارج شده بود و بلا استفاده مانده بود حالا به صورت کاملا در دسترس باشد .