امور یخچال داخلی و قیمت کابینت آشپزخانه

امور یخچال داخلی و قیمت کابینت آشپزخانه، هنگام خرید یخچال برای بازسازی آشپزخانه خود، فضاها، ویژگی ها و بودجه خود را در نظر بگیرید.

یخچال / فریزر، مدل های جداگانه به یک فضای اسلاید و به طور کلی ۶ یا ۷ اینچ فراتر از عمق مقطع (۲۴ اینچ استاندارد). اما شما می توانید یخچال / یخچالهای با عمق بیشتر را خریداری کنید که به نظر می رسد مانند یونیت های ساخته شده است.

هنگام ارزیابی عملکرد یخچال و فریزر، کیفیت به کمپرسور می رسد. واحد یک کمپرسور که ​​یخچال فریزر را قدرت می دهد، دو بار عمل می کند تا یخچال مرطوب و یخچال و فریزر خشک و سرد را حفظ کند. واحد دوگانه کمپرسور بیشتر هزینه می کند، اما به شما اجازه می دهد که مواد غذایی تازه را به مدت طولانی نگه دارید. این ممکن است ارزش آن را داشته باشد اگر بخواهید مقدار زیادی برای مواد غذایی بپردازید.

Divita می گوید:

“افرادی که محصولات ارگانیک و با کیفیت بهتر را خریداری می کنند، می خواهند آنها را به قله برساند زیرا آنها برای غذاهای ارگانیک و پرطرفدار پرداخت می کنند.”

“شما می خواهید ارزش پول خود را به دست آورید.”

در مورد پیکربندی، مدل های فرانسوی درب ها محبوب هستند، مانند یخچال فریزر فرانسوی (در بالای صفحه) با یخچال فریزر (در پایین). واحدهای ممکن است دارای دو کشف یخچال و فریزر یا یخچال و فریزر برای کودکان باشد.

امور یخچال داخلی و قیمت کابینت آشپزخانه

وضعیت ایده آل (و گرانتر) کاملا جدا از یخچال و فریزر است. دیلیتا می گوید: در مورد آب / یخ در درب ، مردم بیشتر به تصفیه آب این روزها تمرکز می کنند. برخی از واحدها این کار را انجام خواهند داد. دیگران فقط آب را از طریق لوله مس در واحد و خارج از یخچال خود عبور می دهند. مایکروویو ها مایکروویو می تواند فضای زیادی را صرف نظر از جایی که شما آنها را قرار می دهد : در شمارنده، ساخته شده در کابینت یا در بالای آشپزخانه.

بنابراین اگر می خواهید مایکروویو خود را برای دو بار به سختی برای شما کار کند، یک مایکروویو کنجکاوی را نیز در نظر بگیرید که همچنین به عنوان یک اجاق سریع سرعت عمل می کند و نیاز به خرید یک اجاق دیگر را برطرف می کند. همچنین میله های مایکروویو موجود است که در داخل کابینت های ساخته شده مفید هستند.

ماشین ظرفشویی

در حال حاضر شما می توانید ماشین ظرفشویی کشویی را که آسان تر است بارگیری کنید و می توانید بر اساس نیازهای خود در ارتفاع های مختلف نصب کنید، علاوه بر این، آنها می توانند بارهای کوچکتری را اداره کنند، به طوری که آنها کارآمدتر هستند. با این حال، ماشین های ظرفشویی سنتی با درهای که از بالا به پایین می روند، محبوب ترین سبک هستند، و می توان آنها را برای ترکیب با کابینت برای یک ظاهر بی نظیر ترکیب کرد. فولاد ضد زنگ هنوز هم محبوبیت دارد.

بسته به طرح آشپزخانه شما ممکن است بخواهید ماشین ظرفشویی با اندازه اقتصادی را با نوار مرطوب برای مدیریت ظروف سفارشی کنید. سینک در آشپزخانه بسیار مهم است، اما یک ایده خوب این است که از فضای زیر سینک بهتیر استفاده را ببیرید.

سبک خود را انتخاب کنید، سینک به طور کلی قبل از میزهای آشپزخانه نصب شده است، بنابراین برای آن برنامه ریزی کنید. در صورتی که داخل یک آشپزخانه زرق و برق دار، اگر سینک پیش از موعد جایگزین شود، یک پیمانکار ممکن است مجبور شود  بخواتر یک سینک کم عمق کل آشپزخانه را تغییردهد  یک کار پر هزینه و اشتباه است. سینک می شوند در انواع عمق، شکل، اندازه و رنگ. آنها با تخته برش و بیشتر طراحی شده اند.

امور یخچال داخلی و قیمت کابینت آشپزخانه

مواد عبارتند از:

فولاد ضد زنگ، چدن مورب، آکریلیک کامپوزیتی و فایبرگلاس، کوارتز و سطح جامد. البته، هود بیشتر از دمیدن هوای گرم است، حتی اگر این عملکرد کلیدی باشد. هود ها در برخی از طرح های کابینت آشپزخانه نقاط کانونی هستند و در طراحی های مدرن خطی مدرن به سادۀ بزرگ و در مواد از فولاد ضد زنگ به شیشه استفاده می شود.

قبل از اینکه این خرید را انجام دهید، از سینک استفاده کنید.

آیا دوست دارید برای تهیه و تمیز کردن ظروف در همان فضا؟

( اگر نه، شاید شما نیاز به یک سینک آمادگی جداگانه).

چقدر عمیق کاسه را می خواهید؟

چقدر طول می کشد و چه نوع دستیابی لازم است ؟